1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:

Bijdrager
    NielsMoes

Macbook Air 13" Medio 2013 Start niet meer op (blijft in standby modus)

Mijn macbook air heeft het volgende probleem, ik sluit elke avond na gebruik mijn macbook air, zoals alle mensen dat doen maar alleen de volgende dag als ik hem weer open heb ik dus een zwart scherm en werkt de power button ook niet ofterwijl hij doet niks. SMC Reset werkt ook niet, maar een extended SMC reset, waarbij ik de adapter nadat hij van amber na groen gaat eruit trek gaat hij even later dus wel uit de slaap modus, maar dit moet ik meerdere malen doen voordat het werkt. En is hij gewoon weer waar ik gebleven ben, hij is dus nooit uit geweest of iets dergelijks.

Wat ik hieruit kan concluderen is dat er een fout is wanneer hij in standby gaat (3 uur nadat hij in sleep modus gaat heb ik gelezen?). Het rare is dat ik dit had terwijl ik in Bangkok verbleef, maar wanneer ik terugkwam in Nederland er helemaal niks aan de hand was. Momenteel ben ik weer in Bangkok en na 2 weken heeft hetzelfde probleem zich weer voortgedaan en kan ik elke dag een extended SMC reset een aantal keer herhalen voordat hij uberhaupt weer uit de slaapmodus ontwaakt. Dit kan niet goed zijn, maar wat ik het merkwaardigste vind is het feit dat ik het hier heb en toen ik tussendoor 3 maand in Nederland was er helemaal niks aan de hand was.

ZIjn er mensen die hetzelfde probleem hebben, of weten wat er eventueel aan de hand kan zijn? Ik heb het idee dat het te maken heeft met de stroom hier, al lijkt me dat heel erg sterk ik ben geen techneut maar het klinkt onwaarschijnlijk, maar het blijft raar. Ik hoop dat iemand mij misschien een verklaring kan geven.

Bedankt alvast.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.