11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    den elias

Waar macbook air 11" goedkoop kopen?

waar kan ik de macbook air 11″ kopen, waar het niet te duur is ? (onder 979euro)

Bijdrager
    Yggdrasil

Niet nieuw alleszins. Tenzij er hier of daar een korting uit de lucht valt…
    Kijk eens op Marktplaats of eBay…

edit: 11″, ik had 13″ gelezen.:)

Bijdrager
    RobApple

AppleStore o.a.:
    11-inch: 64 GB
    1,6-GHz dual-core Intel Core i5-
    processor
    2 GB geheugen
    64 GB flash-opslag1
    Intel HD Graphics 3000
    Op voorraad
    Gratis geleverd
    € 949,00

MC969N/A:
    11-inch: 128 GB
    1,6-GHz dual-core Intel Core i5-
    processor
    4 GB geheugen
    128 GB flash-opslag1
    Intel HD Graphics 3000
    Op voorraad
    Gratis geleverd
    € 1.149,00

Op 19 mei heb je een topic gestart, voldoende informatie gekregen, want als je 4 GB geheugen
    wil en 128 GB geheugen, kost het bij AppleStore € 1.149,00, bij MediaMarkt € 1.037,00
    op dit moment. Onder de € 979,00 is er dan maar 1 optie. Vragen naar de bekende weg.

Bijdrager
    Thrust

Goedkoop is duurkoop. Je moet gewoon geen 2e hands laptop willen kopen, je weet niet wat ermee gebeurd is of er verborgen verbreken zijn. Of misschien is die wel gestolen.

Spaar gewoon even door en koop een nieuwe met alle voordelen.

Bijdrager
    1984
    den op 24 mei 2012

waar kan ik de macbook air 11″ kopen, waar het niet te duur is ? (onder 979euro)

Hansi2124 op 11 mei 2012

Bij Dixons nu 3 jaar garantie op Apple:

Waar koop je het best je Mac….

[size=2]AppleCare Protection Plan for MacBook Pro € 349,00[/size]

Bijdrager
    Soulshaker
    Moderator
    Pete.Z

Verplaatst,heeft weinig met de Macbook zelf te maken, maar alles met winkels…..

En gelijk de titel wat duidelijker gemaakt.

Bijdrager
    1984
    Soulshaker op 24 mei 2012

Bam ! 814 euro
    Bij mediamarkt

814 + 249 = 1063
    Bij Dixons nu 3 jaar garantie op Apple

Bijdrager
    Steo

@thrust ik gebruik al jaren tweedehands notebooks. Zit nu aan mijn derde MacBook pro. Altijd een voorlaatste model, met flink prijsverschil. Als je goed zoekt, en uitkijkt wat je koopt, dan is het heel goed te doen.

Bijdrager
    mowat

@trust
    Je moet die dingen niet veralgemenen. Er werken veel mensen op een tweedehands mac die daar heel tevreden over zijn.Ik werkte op een (nieuwe) iMac en heb daar 2 jaar geleden een tweedehands macbook 13″ bij gekocht voor 300 euro , inclusief de office , leopard en snowleopard schijf erbij.
    Ik draai er nu op 2 partities Snowleopard en lion op en heb er nog nooit een probleem mee gehad.

Bijdrager
    jobz
    Soulshaker op 24 mei 2012

Bam !

http://tweakers.net/pricewatch/286781/apple-macbook-air-116-inch-%28mid-2011%29.html

goede prijzen, maar 2GB geheugen gaat het niet worden. Dat heb ik nu in mijn 5 jaar oude MacBook en daar zou ik nog 3GB van kunnen maken, maar een €1000 laptop met 2GB (niet uit te breiden) vind ik te weinig. Of andere ervaringen hier?

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.