2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:

Bijdrager
    5150

MacBook agenda synchroniseert niet met iPhone

Een behoorlijke tijd geleden moest ik iets installeren op mijn MacBook en wist het wachtwoord dat ik moest invoeren om dat te kunnen doen niet meer. Ik kon toen met mijn Apple i.d. het vergeten wachtwoord omzeilen en er werd een nieuw wachtwoord aangemaakt. Sinds dien is het gezeur begonnen, iedere keer als ik de Mac opstart krijg ik allerlei popups die melden dat sleutelhanger geen wachtwoorden kan vinden, dit gebeurt ook als ik ergens op het net een username en wachtwoord moet invullen.

Sinds dat is gebeurt heb ik diverse pogingen gewaagd om de boel weer op orde te krijgen via iCloud, op een gegeven moment deed mijn mail op de macbook het niet meer en synchroniseert de agenda (via iCloud)van mijn mac niet meer met de iphone. Nu heb ik net het 2016 rooster van mijn werk in de agenda van mijn MacBook bijgewerkt en krijg dat zelfs via iTunes niet meer op mijn iPhone.

Wat kan ik doen om in ieder geval mijn mail en agenda weer via iCloud te synchroniseren met mijn iPhone.

MacBook OSX 10.9.5
    iPhone 9.0.2

Bijdrager
    Pasav

Door de reset van je Wachtwoord, zijn de items in je keychain ook verwijderd. Voor alle account moet je dus opnieuw je wachtwoord invullen.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.