12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    tashass

Macbook aansluiten op extern beeldscherm

Gegroet.

Ik heb een vraagje, dus die zal ik dan maar gewoon stellen.

Al een poosje ben ik verliefd op mijn macbook. Ik ga nu verhuizen en neem deze uiteraard mee. Maar, ik vind het wel fijn om buiten het ingebouwde scherm nog een apart scherm op mijn burea te hebben staan. Dat werkt wel fijner, vind ik.

Nu heb ik geen geld voor een prachtige Apple monitor, helaas. Dat betreur ik ook ten zeerste. Maar ik ben wel in het bezit van een redelijk goede monitor, namelijk de Benq fp767. Niet ontroerend, maar acceptabel. Die zou ik graag aan willen sluiten op mijn macbook, aangezien dat het enige scherm binnen mijn bereik is op dit moment.

Alleen. Hoe? Wat ik weet is dat het een d-sub ingang heeft.

Help mij, alsjeblieft :innocent:
    Tash.

Bijdrager
    KeKo

toen je je macbook kocht zat er een verloopstekkertje bij naar vga en nog iets, daarmee zou het moeten lukkken!

Bijdrager
    Gates

die zitten er niet standaard bij hoor! die moet je apart kopen vor zo’n 20 euro (als dat wel t kabeltje is dat je nodig hebt)

Bijdrager
    tashass

Hmm, nee, dat kabeltje zat er inderdaad niet bij.

Inactief
    Anoniem

Bij de macbook Pro zit het kabeltje erbij. Bij de normale macbook moet je hem los kopen:)

Bijdrager
    tashass

Ok.

Maar is het geen probleem dat ik geen dvi monitor heb?

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Nee, zolang je maar het goede verloopkabeltje hebt moet het lukken.

Bijdrager
    tashass

Nice!

Bedankt, morgen ga ik even zo een kabeltje halen bij de ifactors :)

Bijdrager
    martinschenderling

Zelf heb ik voor mijn MacBook een aantal extra verloopkabels en adaptoren aangeschaft waardoor ik meerdere schermen (en televisiescherm) aan de compu kan ‘hangen’. Met goed vergelijken en informeren naar de juiste verloopadapters moet het volgens mij lukken. Kijk eens op: http://www.atstore.nl

Bijdrager
    Guido4ever
    ”martinschenderling”

Zelf heb ik voor mijn MacBook een aantal extra verloopkabels en adaptoren aangeschaft waardoor ik meerdere schermen (en televisiescherm) aan de compu kan ‘hangen’.

Waarmee heb je dit voor elkaar gekregen? Ik zit al een tijdje in mijn hoofd met het idee om meerdere schermen op mijn MacBook aan te sluiten. Valt er nog met de laptop te werken als er meedere schermen aanzitten?

Bijdrager
    martinschenderling

Sorry, ik bedoelde geen meerdere schermen tegelijk maar de mogelijkheid om meerdere verschillende schermen aan te kunnen sluiten. :mrgreen:

Bijdrager
    Guido4ever

Haha, dat is dan weer jammer :(. Dan zal het één scherm moeten worden.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.