30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 30)
  • Q:
    Bijdrager
    Horloge

MacBook aanbieding op onedayonly.nl

http://www.onedayonly.nl/

nog 8 uur en 42 minuten…..

Bijdrager
    Double_UK

Interessante site.

En ze zijn behoorlijk Mac-vriendelijk als je ziet wat hun vorige acties waren. :apple:

Bijdrager
    sidartha

En ze zijn ook behoorlijk anoniem…

Bijdrager
    BloomPod

Goede prijs, maar ook betrouwbaar?

Bijdrager
    sturb

uit de leveringsvorowaarden:

De website: de website http://www.onedayonly.nl, die wordt geëxploiteerd door NRC Handelsblad BV, Postbus 8986, 3009 TG Rotterdam (hierna OneDayOnly).

vind het wel raar dat er absoluut geen kvk nummer of anderzins informatie op staat..

Bijdrager
    julesp

De eigenaar van het domein is Ivo van Doesburg.

Bron

Wie is Ivo van Doesburg?

Bijdrager
    Rub3n

och kvind het er wel legit uitzien..

Moderator
    Koen van Tongeren

Tja, ik twijfel een beetje. Het zou zomaar een legitieme site kunnen zijn maar wanneer je er met argwanende ogen naar kijkt komen de volgende zaken naar boven:
    – Mocht de persoon achter deze site slechte bedoelingen hebben dan heeft ie e.e.a. zorgvuldig uitgedacht: Zo vlak voor de feestdagen wordt er veel last-minute gekocht. De site bestaat nu 5 dagen en de levertijd van producten is ook 5 dagen (nu nog geen klachten op internet dus). Daarbij zijn de aanbiedingen tot nu toe vrij gering geweest. Dit is de eerste klapper.
    – De site toont geen KVK gegevens (onedayonly is ook niet bekend bij KVK) maar zegt wel onderdeel te zijn van NRC. Op de site van NRC, of PCM uitgevers wordt echter niet gerept over dit bedrijf. Sterker nog, nergens op internet kom je er iets over tegen, behalve bij het buro dat de site heeft gebouwd.

Kortom veel onzekerheden. Zo veel dat ik mijn zus net ontraden heb om op de aanbieding in te gaan.

Bijdrager
    BloomPod

MacBook met studenten-korting is ook vrij goedkoop, en veel betrouwbaarder.

@Koen

Ik ben niet geïntresseerd, maar gewoon voor fun. Hoe oud is je zus?

Bijdrager
    MrAcid

:D Wat een vraag.

Bijdrager
    Cloudsurfer
    ”BloomPod”

Ik ben niet geïntresseerd

Ja, vast. :wink:

Moderator
    Poezenbeest

Hmz… kan je dat zelf niet uitrekenen Bloompod? Beetje nadenken en je komt zo rond de 30-32 uit…

Maar het ging hier om de aanbieding…

Owja… zie dat de technische contactpersoon dezelfde is als die iPhonehelpdesk….

Bijdrager
    Horloge

Moet wel ff zeggen dat ik die website heb via een banner op de website van het NRC heb gehaald

http://www.nrc.nl/

Bijdrager
    sidartha

Waarom zou je dat doen? Het is toch een duidelijk verhaal.
    Winkel wil verkopen, maar winkel wil niet zeggen welke winkel het is.

[edit] @ Horloge. Als iedereen zijn berichten gaat veranderen na dat er een reactie op gekomen is krijgen we na verloop van tijd een compleet onleesbaar forum en begrijpt niemand er nog iets van. Graag weer in originele staat terugbrengen! [/edit]

Bijdrager
    sturb

Ook grappig is dat de teller weer 23 uur aangeeft….. iets zegt me dat het een scam is.

Bijdrager
    Rub3n

in de banner staat duidelijk Twodaysonly.nl (blijkbaar alleen voor deze aanbieding.)

Als ut een scam is, vind ik het wel 1 vand e beteren:P hahaha geen respect maar toch

Bijdrager
    tommy666

Het rare is dat er daarnet wel nog onedayonly.nl stond. Dit lijkt ook mij een zaak die in het geheel niet te vertrouwen valt.

iphonehelpdesk anyone?

Bijdrager
    Rub3n

er staat al de hele avond : twodaysonly in de banner.

Misschien had je een oude staan in de cache. Maar de 1e keer dat ik die site benaderde stond er al “one” doorgestreept! en een S’je erbij.

Bijdrager
    sven-

Wat snappen jullie daar niet aan? Normaal gesproken is het one day, nu toevallig (uitzondering) two days.

Bijdrager
    Horloge

zie je hij staat er nog steeds

http://www.onedayonly.nl/

Moderator
    Rivanov

Komt omdat niemand ze vertrouwd en ze dus met z’n voorraad blijven zitten!;)

Bijdrager
    Scjeir

voor degenen die het toch wouden wagen, let erop:

Media station: DVD-ROM/CD-RW -> COMBO

prijs van het instapmodel van de vorige generatie was ook € 949 alsk mij nie vergis, dus ik denk dat dit de oude is
    zou ook ineens de lage prijs verklaren

Moderator
    Poezenbeest

Zit even verder te kijken, maar het betreft hier een bedrijf, dat net begint… dat zou ook het kleine aantal aanbiedingen onder ‘Gemiste kansen’ kunnen betekenen. Het domein is op 5 november pas aangemeld en dus kan het inderdaad heel goed zijn dat dat de reden is, waarom ze nog niet bekend zijn en dat er nog niet veel te vinden is op internet. Dat ze TransIP als hoster gebruiken (dezelfde als iphonehelpdesk), zegt niks, dit bedrijf host ook compleet legitieme sites, zoals deze.

De aanbieding van vandaag, is dezelfde als die van gisteren, het betreft dus een nieuwe aanbieding. Ik moet zelf zeggen dat ik de korting niet zo spectaculair vind. Innovationgroup.nl (o.i.d.) heeft volgens mij leukere aanbiedingen. Als ik kijk dat er bij een APExpress maar een tientje van de prijs af gaat, dan koop ik die toch liever in een winkel, waar ik hem ook gewoon kan terugbrengen voor dat prijsverschil.

Vooralsnog kan ik er dus niet vanuit gaan dat het hier een malafide onderneming betreft. Opvallend is wel dat zij verwijzen naar NRC, maar dat daar geen verwijzing terug te vinden is. Iemand die echt zaken wil gaan doen, zou dus eens contact op kunnen nemen met NRC, je zou verwachten dat zij adverteren voor deze dienst en het ook in hun webwinkel vermelden.

Bijdrager
    Лукас

Het is één over twaalf maar een nieuwe staat er nog niet op;)

Edit: timer is opnieuw begonnen naar 23u 57m.

Bijdrager
    KarelWillem

iPod touch 8 Gb met twee tientjes korting.

Bijdrager
    BloomPod

Ik kijk altijd wel eens op http://www.ibood.be of http://www.onedayfly.com … veel beter te vertrouwen;)

Bijdrager
    Neptunus

Ik zie in de voorwaarden onder artikel 14 (Slotbepalingen) nog wel dit staan:

14.3 OneDayOnly valt niet onder de verantwoordelijkheid van de hoofdredactie van NRC Handelsblad. OneDayOnly is een commerciële activiteit van NRC Handelsblad BV, KvK-nummer: 24280642 0000.

Voor de rest zien de voorwaarden er niet slecht uit. Een belletje naar NRC Handelsblad zou genoeg moeten zijn om te weten te komen of dit ook klopt…

Bijdrager
    Rub3n

zijn er al ervaringen over deze “shop”? leuke aanbiedingen!

Bijdrager
    MacBermaster

Ik heb op 20 december 2008 macbook aanbieding (MacBook White voor 769 euro) besteld. Door de feestdagen duurde de levering helaas was langer. Werd keurig te woord gestaan door de klantenservice toen ik belde. Gistermiddag kreeg ik mijn MacBook geleverd door de TNT !!!

Kortom mijn ervaring met One Day Only is positief!

Bijdrager
    Rub3n

oe das de eerste ervaring die ik ervan hoor.
    Leuk vor de toekomst:)

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 30)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.