3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Sjoerdb92

Macbook 2011 Late grafische kaart werkt niet meer.

Ik heb sinds een week een probleem met mijn Mbp 2011 late. De AMD Radeon HD 6750M videokaart werkt niet meer.
    Ik heb precies de zelfde sympthomen als ze hier beschrijven http://tweakers.net/nieuws/93781/gebruikers-van-macbook-pros-uit-2011-klagen-over-gpu-problemen.html

Ik ben naar Apple geweest in Amsterdam en daar zeiden ze dat mijn logic board vervangen moest worden. Dit gaat 500 euro kosten en ik heb geen garantie meer. Nu heb ik op internet gelezen dat het ook mogelijk is om alleen de grafische kaart te laten vervangen en was ik eigenlijk op zoek naar een bedrijf die dat in Nederland. Weet iemand van jullie toevallig waar ik terecht kan met dit probleem?

Bijdrager
    Skiwa

Ik denk het bijna onmogelijk/duurder is om de GPU Chip te laten vervangen dan de hele logicboard.
    Zo’n chip zit helemaal in het logicboard genesteld en om het te laten vervangen is niet iets wat je zomaar kan laten doen.

Maar als je een bedrijf kan vinden die dit soort dingen kunnen doen, altijd de prijs vooraf vragen:wink:

Bijdrager
    macpro
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.