7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    RickDeRaaf

Macbook 2008 Accu & Sluimer

Als ik de accu van m’n Macbook volledig oplaad heb ik gemiddeld zo’n 3:00 aan stroom.
    Als ik de accu van m’n Macbook volledig oplaad en ik leg hem weg in de sluimerstand en pak hem na 2 dagen dan is mijn accu schoon leeg en moet ie eerst weer aan de netspanning voordat ik m kan opstarten.
    Met mijn vorige reeds weilende:P iBook had ik hier geen last van en had ik na 2 a 3 dagen bijna nog de volledige capaciteit aan stroom.

Is dit normaal bij de nieuwe Macbook?
    Heeft iedereen met een Macbook 2008 dit(probleem) of moet ik contact opnemen met Apple dat mijn batterij niet na behoren werkt?

Bijdrager
    Sentitel

Ik geloof dat ik ergens gelezen heb dat er een verschil zat in de manier waarop ze (powerpc en intel) in sluimerstand gaan, vandaar het verschil in stroomverbruik.

Dit kun je overigens via de terminal veranderen, maar hoe weet ik niet meer.

Bijdrager
    Sjoerdje88

Ik zit met hetzelfde probleem. Ik vind het toch maar raar!

Bijdrager
    RickDeRaaf
    ”Sentitel”

Dit kun je overigens via de terminal veranderen, maar hoe weet ik niet meer.

Iemand hier wat meer info over???

Bijdrager
    Misja

Als je maar weet wat je doet:
    Klik!.

Bijdrager
    JM-Y

Ik heb een macbook pro uit (augustus 2008) maar heb hier totaal geen last van. Had mijn machine laatst zeker 3 volledige dagen in sluimer.

Bijdrager
    RickDeRaaf
    ”Misja”

Als je maar weet wat je doet:
    Klik!.

:? is het slim hiermee te experimenteren, voor het stroomverbruik maakt dit blijkbaar niets uit.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.