4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    svan

MacBook 2006 Black topcase nog een keer vervangen?

Hoi,

mijn 2007 MacBook Black heeft voor de tweede maal een scheur in de topcase. De eerste scheur is drie jaar geleden opgelost door de topcase te vervangen. Later heb ik zelf mijn SuperDrive vervangen.
    Maak ik nog kans op een tweede vervanging van de topcase binnen de speciale garantieregeling hiervoor? Of kan ik dit vergeten, gezien de termijn en de zelfstandige reparatie van de SuperDrive. Iemand ervaring hiermee?

(ik vraag het eerst hier omdat ik wel met de juiste argumenten aan wil kunnen komen bij een APR)

Bijdrager
    SunKeeper

Als je de topcase niet opvallend hebt beschadigd door het vervangen van de Superdrive, heb je wel kans op een gratis nieuwe.

Verschillen de 2 Superdrives veel van elkaar?
    Je kunt je dan afvragen of het voor de APR te zien is dat je die hebt vervangen. Wat niet weet, wat niet deert.

Bijdrager
    svan

Ik heb de topcase zelf niet beschadigd, de scheur is echt het resultaat van dezelfde zwakte die bij alle MacBooks aanwezig is. De nieuwe SuperDrive is in ieder geval niet van hetzelfde merk en type als het origineel…

Bijdrager
    Moriarty

Denk niet dat een AASP er zo een probleem van maakt…

Het qualityprogramm voor splintering topcases loopt nog steeds, dus gewoon vragen om een vervanging…

Mocht niemand je willen helpen, smijt me dan maar een PM:)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.