6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    SDB

Macbook 2 seconden zwart

Hallo,

Mijn macbook white (medio 2010) ging daarjuist even 2 seconden op zwart beeldsherm, hij viel niet uit ofzo, het scherm ging wel zwart zoals je een beeldscherm uit een stopcontact zou trekken (dus niet dat het zwart een soort van licht geeft). Ik heb het een paar maand geleden ook al gehad. Is dit niet erg? Waarschijnlijk niet, maar beter voorkomen denk ik dan.

Groeten

Bijdrager
    JoelCoster

een beeldscherm dat opeens een paar seconden zwart word komt vaak voor als de videokaart tegen het einde van zijn leven zit, wat opzich vrij apart is voor een laptop uit 2010. Zolang het niet regelmatig voorkomt zou ik het gewoon een tijdje aankijken, vaak blijft een computer die het een paar keer per dag heeft het zelfs nog wel een jaar doen.

Bijdrager
    sam-105

ik heb een macbook pro ook uit 2010 en heb het zelfde probleem af en toe! heel raar, soms ook langer, na een beetje zoeken kwam ik er achter dat het wel wilt hebben om een pram reset te doen (even googelen hoe dit moet) het is nu een stuk minder maar heel soms gebeurt het nog wel eens. ik ben benieuwd wat de precieze oorzaak hiervan is en of er een definitieve oplossing hier voor is.

Inactief
    Anoniem

Batterij wel OK? .

Bijdrager
    sam-105

daar kan het niet aan liggen, het systeem lijkt er (zover ik weet) niet onder te leiden, hij gaat gewoon weer verder met waar je gebleven was

Bijdrager
    Nic

Het kan ook gebeuren als je iets magnetisch langs je MacBook haalt.
    http://support.apple.com/kb/TS2917

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.