24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)
  • Q:
    Bijdrager
    sannepanne

Macbook (1.83 Ghz, 60Gb hd, 1 Gb Geh) 180 euro goedkoper !

Bijdrager
    505

Das toch gewoon het 1099 euro model?

Bijdrager
    Ed Mokum
    ”CoreDuo”

Maar dan wel met 1024 geheugen.

Bijdrager
    sannepanne
    ”CoreDuo”

Ja, inclusief GB 667 DDR2 – 2×512 MB SO-DIMMs twv Eur 80,00

Bijdrager
    Thomash

En dan zeiken windows gebruikers dat mac zo duur is:P

iLife zit er ook gratis bij :D

Bijdrager
    sannepanne
    ”Thomash”

En dan zeiken windows gebruikers dat mac zo duur is:P

Heb jij dan dat mooie spul allemaal zelf betaald ? :P

Bijdrager
    Thomash

:innocent: oke het is dan wel wat duurder… maar het is dan ook me eerste eigen computer die ik wel nodig had… en ik kan er als het goed is langer mee door dan een windows laptop :innocent:

Bijdrager
    Pietervanos

iLife ’06 is standaard!

Bijdrager
    JWB
    ”Pietervanos”

iLife ’06 is standaard!

Inderdaad…

Bijdrager
    Daan86

Hoe gierig ook dat ze er bij zetten microsoft office 2004 test drive!

Bijdrager
    Pietervanos

Gierig? Ook die is standaard…

Bijdrager
    Daan86

Het zou namelijk best mensen op het verkeerde been kunnen zetten. Toch stom om een demo van iets bij de specificaties te zetten!

Wel een hele goede aanbieding trouwens!

Bijdrager
    sannepanne

Het nadeel van deze aanbieding is de kleine hard-disk. Ik heb begrepen dat het redelijk eenvoudig is om zelf een hd in te bouwen.

1. Klopt dit ?
    2. Wordt Tiger standaard erbij geleverd (op CD of DVD) en zoja kan ik dan eenvoudig Tiger installeren op de nieuwe HD

Bijdrager
    Daan86

Tiger zit gewoon op 2dvdtjes erbij. Zal ook prima te installeren zijn op een nieuwe harddisk.

Bijdrager
    sannepanne
    ”Daan86″

Tiger zit gewoon op 2dvdtjes erbij. Zal ook prima te installeren zijn op een nieuwe harddisk.

Domme vraag misschien, maar kun je dan Tiger op ‘tig’ apples installeren ???

Bijdrager
    Daan86

Volgens mij wel!

Bijdrager
    iPod Jimmy

Nee, er zit iets in die checked of het een MacBook is.

Bijdrager
    Thoomas

Maar dat kan je ook omzeilen. Hoe moet je zelf maar uitzoeken.

Bijdrager
    Mac Rules

Ik vraag me af hoeveel ze er hebben. Ik kan me een Bijenkorf-actie met iPod herinneren waarbij ze er, per vestiging, een stuk of 2 beschikbaar hadden die aan personeel verkocht waren terwijl er ’s ochtends grote rijen mensen voor de deur stonden om van de actie gebruik te maken. Dat werden vechtpartijen.:x

Bijdrager
    smoothly
    ”Thoomas”

Mij is altijd vertelt dat een installatiedvd alleen voor dat type machine gebruikt kan worden. En dat het kan zijn dat er bepaalde bestanden ontbreken die nodig zijn voor andere machines… De retail versie kan overigens wel altijd voor elke machine worden gebruikt…

Bijdrager
    iPod Jimmy
    ”smoothly”
    ”Thoomas”

Mij is altijd vertelt dat een installatiedvd alleen voor dat type machine gebruikt kan worden. En dat het kan zijn dat er bepaalde bestanden ontbreken die nodig zijn voor andere machines… De retail versie kan overigens wel altijd voor elke machine worden gebruikt…

Juist, mij ook.

Bijdrager
    Paul

Er komt vast van alles iets nieuw binnenkort…. de iPod nano 2 GB wordt nu ook goedkoper aangeboden zo links en rechts voor 119….

Bijdrager
    fatboysmart

Een vriend van me heeft zojuist de laatste in Den Haag gekocht… (MacBook bedoel ik dus)…

Dus naar Den Haag hoef je al niet meer :oops:

Bijdrager
    Simmens
    ”Mac

Ik vraag me af hoeveel ze er hebben. Ik kan me een Bijenkorf-actie met iPod herinneren waarbij ze er, per vestiging, een stuk of 2 beschikbaar hadden die aan personeel verkocht waren terwijl er ’s ochtends grote rijen mensen voor de deur stonden om van de actie gebruik te maken. Dat werden vechtpartijen.:x

In Enschede hadden ze er 10….Nu nog maximaal 9 want er staat er 1tje bij mij thuis :D

24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.