3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    rowin83

Macbook 15inch medio 2010 heel slecht internet

Mijn MB heeft thuis altijd problemen met internet verbindingen. Ik moet dan altijd me wifi uitschakelen en weer aanzetten en meestal doet hij het dan weer even.

We hebben thuis nog een MB en een ipad, Maar die hebben nergens last van. Het gekke is wel als ik me MB meeneem naar iemand anders dan heeft hij er nooit problemen mee.

Wie kan me hier mee helpen?

Bijdrager
    Hansi2124

Welkom op dit Apple forum.
    Zoals bij de meeste van dit soort vragen, is het handig om te weten wat je er zelf tot nog toe aan hebt gedaan om het wel beter te krijgen.
    Heb je bijvoorbeeld je router op een ander kanaal gezet om te kijken of dat beter is? Staat er een apparaat als een telefoon of magnetron tussen je MBP en router?
    Er zijn al vele topics te vinden op dit forum met eventuele oplossingen. Heb je deze al doorgelezen?

Bijdrager
    rowin83

Ik heb me router al op elk kanaal gehad. Op dit moment staan er 2 iphones een ipad 2 MacBooks een playstation me tv en Apple tv op de router.

Maar deze problemen spelen nu sinds een aantal weken. En ik kan maar niet achterkomen wat het kan zijn. Heb zelfs al een keer een schone installatie gedaan.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.