11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    naim1982

macbook

hoi,

ik sta op het punt een macbook te kopen, maar sinds gisteren is er wat twijfel…

Leopard zal volledig 64-bit zijn, is de intel chip op de macbook 64-bit?[/list:u:9eb5ab22db]

Sinds gisteren is apple.com gerestyled en hebben ze daarbij de actie back to school gelanceerd, zullen de websites hier ook een nieuwe stijl krijgen en zal de actie hier ook lopen?[/list:u:9eb5ab22db]

een ipod is nl altijd leuk meegenomen …

ik ben heel ongeduldig om een mac aan te schaffen maar als bovenstaande zaken iets opleveren ben ik bereid nog wa te wachten…

Bijdrager
        mvdenberg

de intel core2duo is 64 bits.
        waarschijnlijk komen de back to school acties ook dit jaar terug. Meestal zijn ze halverwege de zomervakantie.

Bijdrager
        Synapse88

de back to school actie is er al langer dan die nieuwe site lay-out hoor

Bijdrager
        naim1982

ok zou kunnen, kben er gisteren maar opgevallen (dankzij de site layout), daar ik meer op de nederlandse shop ben gaan kijken…

Bijdrager
        d3nn

Het hele jaar door kan je als student gebruik maken van studentenkorting. Het enige verschil dat ik vorig jaar toen in mijn macbook kocht in de vakantie kon zien was een extra korting op een iPod dus als je die graag één wilt hebben dan is het de moeite waard om er op te wachten. Voor de rest blijven de prijzen volgensmij altijd gelijk dus verwacht geen kortingsacties waardoor de macbook die je wilt vele euro’s goedkoper wordt.

Bijdrager
        naim1982

nee, het is me ook om de ipod te doen…

een ipod 80 gig voor 169 eur is leuk meegenomen

Bijdrager
        Brent146
        ”naim1982″

nee, het is me ook om de ipod te doen…

een ipod 80 gig voor 169 eur is leuk meegenomen

De Mac + iPod actie draait om een iPod nano niet een iPod video hè…

Bijdrager
        naim1982

ah, ik dacht dat het 200 EUR korting was op een ipod… als ge dus een ipod nano neemt hebt ge hem gratis, maar dat is dus nie zo??

Bijdrager
        Brent146
        ”naim1982″

ah, ik dacht dat het 200 EUR korting was op een ipod… als ge dus een ipod nano neemt hebt ge hem gratis, maar dat is dus nie zo??

Het is een nano. De voorwaarden vind je op http://www.apple.com dan naar de store en daar vind je een linkje.

Bijdrager
        Cloudsurfer

Mja, als je echt niet zonder iPod kan en ’s avonds in je bed ligt te creperen van het idee dat je voor 169 euro een iPod bij je Mac kan hebben zou ik wel wachten.

Ik persoonlijk zou die Mac gewoon nu meenemen en die 169 euro later gebruiken voor Leopard.

Bijdrager
        Byron

Overigens moet je je wel afvragen waar je die 64 bit voor nodig hebt? Wil je er ook gemak van hebben moet je ook wel 4gb geheugen in je macbook stoppen.. Verder, heb je het nodig voor wetenschap/photoshoppen met onwijze bestanden (meer dan een gig ofzo) dan kan je wellicht in de toekomst gemak hebben van de 64bit adresseringsmogelijkheid..

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.