6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    vanWoods

Macally Combo Hub

Is er iemand in het bezit van een macally combo hub, of heeft er iemand ervaringen mee??

Ik heb net in ieder geval me vingers eraan verbrand, ik had hem net een half uurtje aan staan toen was ie al zo heet geworden dat je hem dus bijna niet meer op kon pakken. Het plastic aan de linkerkant zit nu vastgesmolten aan het printplaatje?!?!

Vreemd spul ik hoop dat het een foutje is in het apparaat en dat de volgende wel goed werkt. Daarom vraag ik me dus af of er anderen zijn die iets soortgelijks hebben meegemaakt met dit apparaat?!?

Bijdrager
    Pasav

Ja ik heb er een ….
    En ja ik had ook mijn vingers er aan gebrand. Als je hem aangesloten hebt op een G5 schijnt dit een probleem te zijn. Komt door het PCB board wat er in zit. Als je de helpdesk belt, sturen ze je een nieuwe PCB board toe wat makkelijk te vervangen is.

Was volgens hun omdat ze hem niet hebben kunnen testen op de G5 machines (zowel imac als Tower)

Ik zit nu te wachten tot mijn PCB boardje toegestuurd wordt.

Bijdrager
    vanWoods

Ik heb hem aangesloten op m’n G4, ik krijg nu een nieuwe maar die heeft dan waarschijnlijk hetzelfde probleem. Nou, ff afwachten dan maar!!

Ik vind het wel erg slecht van macally strax was ik ff weggegaan…. en dan…

…wie verteld mij wat er dan wel niet allemaal had kunnen gebeuren?!?!?

Bijdrager
    bbrother

Ja, een klant van ons heeft dit product ook gekocht. Het appraat is dezelfde dag doorgebrand. Bekend probleem dus, maar o zo gevaarlijk!

Bijdrager
    Pasav

klopt is idd erg gevaarlijk … heb ze ook al gemaild dat ze dit eigenlijk moeten melden. Heeft te maken met voltage van het PCBBoard ….

Alle nieuwe zouden dit probleem niet hebben, ze konden me alleen nioet zeggen hoe je ze herkent (SN bv )

Bijdrager
    Pasav

Ik vandaag een nieuw PCB board ontvangen. Er stond op REV 2.2, op de andere stond REV 2.1 dus dat kan je nakijken of je een goeie hebt … Het toesturen is probleemloos verlopen verder.

Moet zeggen, het is vervelend dat dit gebeurt maar alle lof hoe het probleem is opgelost.

Succes ermee ….

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.