30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 177)
  • Q:
    Bijdrager
    KingAchille

Mac World 2007

Het is weer bijna zover. Mac World komt er begin januari aan. Er is alvast gezegd dat onze Steve een keynote zal geven. Daarin zal hij enkele nieuwe Apple producten aan jan modaal voorstellen.

Ik denk alvast:
    – een nieuwe iPod (tegenreactie op de Zune -> ingebouwde FM-tuner, aanraakscherm,…)
    – Merom
    – meer nieuwe ‘top secrets’ van Leopard
    – misschien zelfs de lancering van Leopard
    – preview iLife ’07

Wat denken jullie ervan?
    Mvg,

Bijdrager
    KiDo

zou kunnen, maar ik zou wel wat meer willen zien van de iTV eigenlijk

Bijdrager
    Steff
    ”KingAchille”

Het is weer bijna zover.

Het is nog 3 maanden wachten…. :P

Bijdrager
    ragoooon

Is eigenlijk al een soort gelijk topic over hier.

Bijdrager
    DeXoN

Een nieuwe ipod gaat er niet komen want ze hebben juist een “nieuwe gelanceerd”. De tegenreactie op de Zune is de prijsdaling. En voor de rest denk ik ook dat het vooral om Leopard en ilife 07 gaat gaan.

Bijdrager
    aerosoul

volgens mij gaat ’t niet echt bijster boeiend worden..

die merom in de macbooks die komt al eerder (voor de kerst) en die ipod is er inderdaad al.

Ik denk dat het inderdaad gaat om nieuwe iLife en eventueel wat nieuws omtrend leopard.

Bijdrager
    Shannon

Als het aan mij ligt: Dit topic sluiten en we zien wel wat er komt op de macworld.

Bijdrager
    Shannon

Nu nog maar een maand wachten voordat Macwordl begint, tijd om iedereen elkaar gek te maken over wat komen gaat :P (Bij deze een herziening van mijn mening :innocent: )

Ik lees net dat er een bij aanschaf van een Ipod nano of video, gratis een dock erbij krijgt.
    Je moet dan wel via een Premium reseller kopen. (Geen idee voor Belgiƫ)
    zie de link voor de folder.
    http://www.applepremiumresellers.nl/index.php?node=folder&action=display

Zou dit te maken kunnen hebben met nieuwe docks die gelanceerd kunnen worden op Macworld ’07, of is deze actie daar te klein voor, omdat het niet via de Apple store zelf gaat.

Heb gehoord dat er nieuwe toetsenborden gaan komen met docks erin gebouwd. (van Apple zelf)

Tijd voor een nieuwe generatie docks?

Droom: Ipod dock met wlan 802.11n en een nieuwe AirPort Express-basisstation met AirTunes. (Ook 802.11n) :lol:

Bijdrager
    PietjePuk
    ”Guido

N
    Heb gehoord dat er nieuwe toetsenborden gaan komen met docks erin gebouwd. (van Apple zelf)

Wat is het volgende, een koelkast met dock in? :innocent:

Bijdrager
    Steff

LG heeft koelkasten met beeldschermen. Ik zie opeens een geweldige samenwerking. Een iPod dock in je koelkast zodat je je muziek kunt afspelen.

Bijdrager
    Xigh

En eerlijk gezegd zie ik dat nog wel gebeuren ook weetje. Tegenwoordig is het bij sommige auto merken een aparte optie om de Apple dock NIET in je auto te hebben. En dat er tegenwoordig maar aangenomen word dat je een iPod hebt, dat en puur dat maakt het dat ik nooit of te nimmer eentje wil (tenzij de 6G iets radicaals heeft dat ik mezelf even lief moet aankijken, maar toch).

Bijdrager
    macsimaal

Ik heb nu een G4tje en wacht op de MacPro 8 core, hopelijk is die in januari leverbaar.

Bijdrager
    KiDo

ze willen beweren dat een boel programmas slechter lopen op 8 cores omdat osx niet zon goeie core support heeft, zou maar even wachten dus tot leopard er ook meteen is, en dan nog, wat zou je eraan hebben? ik heb aan een mac pro quad ook zat, loopt als een trein hier.

Bijdrager
    Ganymedus

Hmm ik verwacht meer een interface tussen iTV en je mac. Dus denk bijv. aan video beelden versturen via je airtunes…. daarnaast uiteraard nog de mogelijke iPhone.

Bijdrager
    3mph

Stilletjes hoop ik op een MBP update, maar betwijfel of dat nu al gaat gebeuren..
    Santa Rosa staat gepland ergens rond maart, dus met een beetje geluk een kleine update..
    Vanaf Januari zit ik voor 7 maanden in Amerika, dus scheelt me ook weer wat geld..
    Ook zou een nieuwe iPod wel OK zijn.

Bijdrager
    mac lover

ik verwacht niet zo veel van de software op dit moment… alleen leopart is interessant en voor de rest ben ik nieuwschierig naar de nieuwe macbooks en de nieuwe macpro’s. ik hoop dat de volgende mac pro uitgerust word met minimaal 200gb hdd, 1gb ram, 512mb vram en een quad processor

Bijdrager
    MrJvG

Denk het volgende;

– Previeuw Leopard!
    – iPhone
    – iTV
    – Airport (alhoewel met iTV kun je straks toch ook je internetkabel instoppen en dan draadloos met je Mac het internet op?)

iPod met FM dat denk ik niet. De iPod is gelanceerd met de gedachten altijd je muziek bij je te kunnen hebben. Een ingebouwde FM Radio lijkt me niet iets wat standaard gaat worden.
    De accesoires verkopen te goed voor de iPod. Dus denk dat je dat gewoon los kunt en blijft aanschaffen.

Bijdrager
    icecream

Hoeveel dagen eigenlijk nog?

Bijdrager
    David-Andrew

Precies 27 dagen!

Wat kunnen we nog meer verwachten?

Bijdrager
    KingAchille

Santa Rosa staat gepland ergens rond maart,

Santa Rosa? Wat houd dat eigenlijk in?
    Mvg,

Bijdrager
    Proof of Youth

Is dacht ik een nieuwe chip of platform van Intel (correct me if i’m wrong).

Bijdrager
    G-Force

Dat heb je goed. Het Santa Rosa platform zou een chipset moeten bevatten die wel 4GB geheugen zou moeten kunnen adresseren als ik het goed heb begrepen.

Bijdrager
    KingAchille

straf spul. Passeert dat eerst via de desktops en dan pas naar de notebooks of andersom?
    Mvg,

Bijdrager
    F e r o x

Notebooks natuurlijk. Je kan al 16 Giga, in de Mac Pro steken (is Santa Rosa ook niet met Flash-geheugen?).

Bijdrager
    KingAchille

Wat heb je nu aan 16GB RAM in een notebook. Dan kun je met dat geld al beter een Mac Pro kopen
    http://tweakers.net/nieuws/40780/Nieuwe-details-Intel-chips-opgedoken.html
    Mvg,

Bijdrager
    F e r o x

Was dat nu een antwoord op mijn post?

Bijdrager
    KingAchille

neen :D maar het was gewoon een nuttige site waardat er een heel artikel stond over de Santa Rosa… Ik heb gezocht, maar ik heb geen antwoord gevonden op je antwoord…
    Mvg,

Bijdrager
    PietjePuk

Vergeet die 17″ maar. Schermen worden steeds groter qua resolutie en iedereen wil steeds groter. Apple doet niet meer mee met 17″ displays.

Bijdrager
    KingAchille

Las dit alles op een site waar ik de naam niet meer van weet:D

Betrouwbaar???
    Mvg,

Bijdrager
    Marresc
    ”M3tz”

Mark my words: Geen iPhone.

Wat wel bekend wordt:

– Overstap van Aqua naar Black Cherry
    – Releasedatum iTV en Leopard wordt bekend: 27 maart 2007
    – Meer info over iTV en nieuwe iTunes, het zou mogelijk moeten worden om alle audio- en videoformaten af te gaan spelen in iTunes (dus ook DivX).
    – De iTV krijgt een iPod-dock
    – Nieuwe 6th Gen iPod, geen touchscreen wel wireless.
    – Nieuwe Cinema Displays met iSight en HDMI, ook een 17″ variant

Las dit alles op een site waar ik de naam niet meer van weet :)

“Illuminous” wordt de nieuwe Aqua, niet Black Cherry. :wink:
    En je vergeet nog iLife en iWork ’07.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 177)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.