6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Vin

Mac viel uit! help!

Mijn mac viel net weer plotseling uit! hij was niet aan netstroom en dit heb ik in de system log gevonden:

[code:1:63e19d9de4]Server 2f4b in bootstrap 1103 uid 0: "/usr/sbin/lookupd"[62]: exited abnormally: Hangup
    [/code:1:63e19d9de4]

weet iemand wat er aan de hand is? Moet ik m wegbrengen naar een repair centre?

bedankt!

Bijdrager
    Andre

Ik gok dat je batterij niet meer goed is.

http://www.apple.com/support/exchange_repair/

Bijdrager
    Vin
    ”Andre”

Ik gok dat je batterij niet meer goed is.

http://www.apple.com/support/exchange_repair/

nope! ik heb t sn gecheckt en die hoort er niet bij! dus wat zou t dan zijn?

Bijdrager
    Vin

kan iemand mij aub helpen?!! Hij is zojuist weer uitgevallen! met dezelfde melding in het log bestand!

Bijdrager
    Merkava

Als je een beetje googled kom je veel berichten tegen over warmteproblemen.

Iemand anders melde hetzelfde probleem, deze persoon haalde zijn geheugen eruit en keek ook even hoe makkelijk hij eventueel zelf de hard drive eruit kon halen.
    Na alles teruggeplaats te hebben deed het apparaat het weer.
    Zie macrumors forum.

Wat je ook veel tegenkomt is opsturen naar Apple.
    Ik zou dus het geheugen even loshalen en weer opnieuw insteken, als dat niet werkt terug naar de dealer.

Bijdrager
    Vin
    ”Merkava”

Als je een beetje googled kom je veel berichten tegen over warmteproblemen.

Iemand anders melde hetzelfde probleem, deze persoon haalde zijn geheugen eruit en keek ook even hoe makkelijk hij eventueel zelf de hard drive eruit kon halen.
    Na alles teruggeplaats te hebben deed het apparaat het weer.
    Zie macrumors forum.

Wat je ook veel tegenkomt is opsturen naar Apple.
    Ik zou dus het geheugen even loshalen en weer opnieuw insteken, als dat niet werkt terug naar de dealer.

maar om het geheugen eruit te halen heb je zo’n speciaal klein schroevendraaiertje nodig toch? die heb ik helaas niet! dus kan ik nog niets doen….

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.