8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Frank van der Klugt

Mac versie voipbuster.com

Hallo,

Sinds een half jaar een Mac gebruiker, en helemaal top. Op de PC liep Pro Tools regelmatig vast. Heb nu een Mac Mini en een 20″ I-Mac. Maar als switcher ben je natuurlijk aan het kijken welke handige programma’s je kan meenemen.

Kloppen de geruchten dat er een Mac versie komt van voipbuster.com?

Vriendelijke groeten,

Frank van der Klugt

Moderator
    Koen van Tongeren

Ik weet nix over geruchten. Het enige dat ik tegen ben gekomen is dat er alternatieve programma’s zijn die met VOIPbuster werken, al kan dat alleen onder Rosetta (als je een Intel mac hebt). Hier meer info. Of ben jij misschien de zeflde Frank als die achter deze link?;-)

Bijdrager
    mac-hans

Sawatdee krap,
    ViOPBuster is een onderdeel van Betamax, het enige dochterbedrijf van Betamax waar je als Mac gebruiker kan inloggen is SipDiscount en dat werkt dan ook perfect.
    Ik gebruik het samen met X-Lite en bel b.v. 4x in de week naar Thailand mobiel voor €0,01 per min.

Bijdrager
    Juch

X-Lite werkt zover ik weet alleen niet op IntelMacs.. Dat dacht ik ergens gelezen te hebben.

Bijdrager
    mac-hans

Bijdrager
    Frank van der Klugt

To all,

Bedankt voor de reacties, met een Sipdiscount, kan je bellen ” voor ” de PC. Dus je computer hoeft dan niet aan, toch?

@Koen1980, ik ben niet dezelfde achter die link.

Vriendelijke groeten,

Frank van der Klugt

Bijdrager
    mac-hans

Bij mijn weten niet, verwar SipDiscount niet met “Sip-account”.
    SipDiscount is eenzelfde soort bedrijf als VoIPBuster, dus een soort provider als ik dat goed zeg.

Bijdrager
    Frank van der Klugt

Hoi mac-hans,

Dat is waar ook, vergissing aan mijn kant!!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.