6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Kleintje

Mac verliest steeds connectie met HP Laserjet Pro CM1415fnw

OSX 10.10.5.

Het heeft altijd gewerkt maar de laatste weken niet meer. Heb drivers weggehaald. Heb drivers opnieuw gedownload. Hele installatieprocedure opnieuw gevolgd.

En dan soms… Werkt het weer maar nadat de computer in sluimerstand is geweest en ik wil weer printen…niks.

Dan maar deze gebruiken; LaserJet-SW-OSX-Mavericks_v12.34.60.dmg maar die komt bij de automatische installatie ook niet verder. Kan hij de printer niet meer vinden.

Wat wel vreemd is.. En misschien ook het probleem; Als ik een printer wil installeren zie ik helemaal geen printers. Van geen één merk. In het zoekschermpje.

Iemand een idee?

Bijdrager
    fixar

Probleem zit waarschijnlijk niet in de Mac (check maar op de andere) maar in de printer…. die even uit en weer aan zal wellicht al helpen en misschien moet printer even opnieuw gekoppeld worden met het netwerk (draadloos? of kabeltje los?)

Bijdrager
    Kleintje

Hi Mr Fixar:-) Ook al geprobeerd. Dat werkt dus één keer… Maar daarna is het weer weg.

Ik ga het gewoon nog een keer doen!

Bijdrager
    fixar

Anders hoor ik het wel hè?

Moderator
    Night

Zijn er nog Firmware updates voor deze printer?

Bijdrager
    Kleintje

Nou. De joy was voor korte duur. Nadat de computer uit is geweest zijn alle instellingen weer weg. Ik heb de meest recente software voor de printer gedownload.

Ik zal van de week eens even de hele printer helemaal opnieuw instellen. Misschien helpt dat alhoewel het enige wat constant is…is dat hij verbonden is aan het juiste netwerk. Draadloos. En dat staat steeds goed en aan.

Vreemd he?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.