14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    iDavid

Mac valt uit bij windhoos install

Hallo,

Ik heb hier Windows Vista Buniness en All in One op DVD. Via bootcamp assistent maak ik een partitie en start ik de installatie, Mac herstart en start van de Windows Vista DVD. Er komt vervolgens “Windows is loading files” in beeld, maar valt uit als de balk nog niet eens op de kwart is.

Ik heb het met beide DVD’s, ik heb Vista via legaal en gratis via een speciale Microsoft site gedownload en heb een Key gekregen, dit omdat ik student ben en ik gratis Windows software mag downloaden. Echter was het een ISO die ik zelf moest branden, maar hier zou niks mis mee moeten zijn want ik kan er ook op een PC op booten.

Iemand?

Bijdrager
    klein159

Deze vraag kun je misschien beter stellen op tweakers.net ofzow… En dit draadje hoort denk ik meer thuis in Overige Software aangezien het over non-Apple software gaat.

Bijdrager
    Bor
    ”Ons

Discussies over problemen met software als Bootcamp en Parallels worden toegestaan, zolang het probleem aantoonbaar bij Bootcamp/Parallels ligt, en niet bij het Windows OS.

Bijdrager
    Calpa
    ”Bor”
    ”Ons

Discussies over problemen met software als Bootcamp en Parallels worden toegestaan, zolang het probleem aantoonbaar bij Bootcamp/Parallels ligt, en niet bij het Windows OS.

Ja, dat weten we wellicht pas als er meer reacties komen van mensen.

Bijdrager
    iDavid

Ja fijn, maar weet iemand hoe ik dit fix? :mrgreen:

thnx

Bijdrager
    Svenv
    ”iDavid”

thnx

Probeer het eens op een pc, dan weet je zeker dat het niet aan de dvd zelf ligt…
    Heb je de hele procedure (partitie aanmaken met bootcamp,…) al eens opnieuw geprobeerd?

”klein159″

Deze vraag kun je misschien beter stellen op tweakers.net ofzow… En dit draadje hoort denk ik meer thuis in Overige Software aangezien het over non-Apple software gaat.

Waarom zouden er op dit forum geen mensen zijn die je met dit probleem zouden kunnen helpen?
    Daarnaast is het een probleem dat zich voordoet bij het gebruik van Bootcamp, Apple software dus.

Bijdrager
    Kobes
    ”iDavid”

Ik heb het met beide DVD’s, ik heb Vista via legaal en gratis via een speciale Microsoft site gedownload en heb een Key gekregen, dit omdat ik student ben en ik gratis Windows software mag downloaden.

Ik ben ook student, en vista kost voor mij gewoon 125 euro als ik m wil kopen. Doe mij ook zo’n directe lijn met Bill… (het zaakje ruikt een beetje. De Vista All-in-One DVD ken ik nog van plekken waar MS ze normaal niet op zet…)

Bijdrager
    iDavid
    ”Kobes”
    ”iDavid”

Ik heb het met beide DVD’s, ik heb Vista via legaal en gratis via een speciale Microsoft site gedownload en heb een Key gekregen, dit omdat ik student ben en ik gratis Windows software mag downloaden.

Ik ben ook student, en vista kost voor mij gewoon 125 euro als ik m wil kopen. Doe mij ook zo’n directe lijn met Bill… (het zaakje ruikt een beetje. De Vista All-in-One DVD ken ik nog van plekken waar MS ze normaal niet op zet…)

mijn school betaald dat voot mij, leuk he:) die aio cd is minder legaal, maar ik heb wel een serial voor buisiness, dus ik mag die gwn instaleren met die cd. Iemand een oplossing?

Bijdrager
    G-Force
    ”Kobes”
    ”iDavid”

Hij krijgt die software waarschijnlijk via MSDNAA.:)

Bijdrager
    iDavid

heeft iemand nou een oplossing oid? thnx

Bijdrager
    Svenv
    ”iDavid”

heeft iemand nou een oplossing oid? thnx

”Svenitos”
    ”iDavid”

thnx

Probeer het eens op een pc, dan weet je zeker dat het niet aan de dvd zelf ligt…
    Heb je de hele procedure (partitie aanmaken met bootcamp,…) al eens opnieuw geprobeerd?

Bijdrager
    R-Flow

Ik zou de DVD inderdaad even checken op een andere PC of Mac.

Bijdrager
    RoyHochstenbach

Koppel eens alle hardware los, behalve toetsenbord, muis en monitor. Als er namelijk een probleem is met een stuurprogramma in Windows, dan zal ie meestal het systeem uitschakelen of opnieuw opstarten.

Bijdrager
    iDavid

Mensen, het ligt niet aan het CDtje!

A. Ik heb het met twee DVD’s, en een originele XP CD crasht ook!

B. Op een PC heb ik er geen last van…

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.