10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    vossie2000

mac uit sluimerstand halen

momenteel kan ik mijn macbook pro 2,16 intel core duo op OSX 10.7.3 enkel uit sluimerstand halen met de aan/uit knop.
    Onder Leopard ging dat ook door gewoon muis of trackpad aan te raken/verschuiven.

Weet iemand waar en hoe ik dat kan instellen?

Bijdrager
    Beech

Is Bluetooth ingeschakeld ? Kijk bij systeemvoorkeuren hoe de instelling is.

Bijdrager
    Haike

Normaal stel je dat in via systeemvoorkeuren en dan bij Energiestand, maar wat jij beschrijft is niet normaal, je mac moet wakker kunnen worden bij elke willekeurige toets die je indrukt op je toetsenbord en wat jij beschrijft natuurlijk ook; de muis of het trackpad

Bijdrager
    iNicky

Wordt hier niet de sluimerstand van het beeldscherm en die van de computer verward? Hier draai ik SL en bij sluimerstand van het beeldscherm kun je met de muis of een toets deze uit sluimer halen. Bij sluimer van de computer lukt alleen een toets.

Bijdrager
    SunKeeper
    iNicky op 08 februari 2012

Bij sluimer van de computer lukt alleen een toets.

Dat is een kenmerk van Lion.

Wat ik op zich helemaal niet vervelend vindt, want dat gaat niet steeds je scherm aan als je de muis aanraakt.

Bijdrager
    Haike

Dat zou best kunnen, maar ik heb nooit het verschil gemerkt bij wekken, want dan heb je beide nodig; scherm en computer. Wel dat je het in de systeemvoorkeuren qua tijd verschillend kan instellen. ik zal er eens op gaan letten…:smile:

Bijdrager
    vossie2000

Dus eigenlijk kan je zelf niet definieren hoe je hem uit de sluimer haalt?

Bijdrager
    iNicky

nee, idd. Volgens mij is dat ook nooit anders geweest.
    @SunKeeper, Ook bij SL werkt dat (bij mij) dus zo. Het is dus geen kenmerk van Lion.

Bijdrager
    vossie2000

ok. bedankt voor de reacties!

Bijdrager
    Haike
    vossie2000 op 08 februari 2012

Dus eigenlijk kan je zelf niet definieren hoe je hem uit de sluimer haalt?

Nee daar ben ik nooit een instelling over tegen gekomen… het enige die erbij in de buurt komt is deze:

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.