11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    quuqske

Mac tussen Windows

Ik werk als enige in een netwerk van 120 windows machines met een macintosh. Erg he!
    Wij hebben dus een Windows server. Als ik daar een mac-bestand op zet plaatst OSX of die server, (weet ik veel wie) er nog eenzelfde bestandje bij. Dit is dan lichtgrijs en dus niet het echte bestand.

Dus er staan altijd 2 bestanden waarvan er maar 1 goed is. Wat is nou het probleem? Die Windows mensen proberen dan iedere keer het eerste bestand te openen (altijd het lichtgrijze) en dat lukt natuurlijk niet en dan gaan ze mij bellen of mailen dat ze het niet kunnen openen. Weet iemand hoe ik kan voorkomen dat er 2 bestanden geplaatst worden? Als ik ook zelf weer een bestand verwijder blijft het grijze bestandje gewoon staan.

En iedere keer vertellen dat ze het zwarte bestand moeten nemen onthouden ze ook niet allemaal. Ik heb hier met 120 mensen te maken die mac onvriendelijk zijn! Maar ik kan ze wel aan hoor!

Systeembeheerder word er gek van, of ligt dat aan hem. En kan ie er ook niks aan doen dat ie met WIndows werken moet?

Ben benieuwd…

Bijdrager
    eRic@MacOSX

Ik zal deze topic goed volgen! Ik heb dezelfde situatie en ik wilde er pas later achteraan. Ik ben benieuwd.:)

Bijdrager
    quuqske

Ik denk dat we even moeten wachten tot morgen tot ze allemaal weer wakker zijn, de MAC gekken !:evil:

Bijdrager
    MNM

Hmm ben wel Mac gek,, maar heb geen idee wat het zou kunnen zijn..

Maar ik leef wel met je mee,, aangezien je omringd bent van 120 man met lelijke windowsbakken, waarschijnlijk ook commentaar over Apple wegens dit gedoe, maar je hebt 1 troost: Jij hebt een Apple!!

Sterkte ermee!

Bijdrager
    G3Lay-Z