8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    MarijnG

Mac Store > Leopard

Hallo,

Is er een manier om (al dan niet gekraakte) mac games te openen onder Leopard?
    Telkens krijg ik te zien dat er geen programma is gevonden op m’n computer om deze te openen.

Iemand hier een oplossing voor?

Beetje onlogisch van Apple, nu kunnen de oude Leopard gebruikers niet via de Mac store updaten naar Snow.

Bijdrager
    mtooster
    MarijnG op 19 januari 2011

Hallo,

Beetje onlogisch van Apple, nu kunnen de oude Leopard gebruikers niet via de Mac store updaten naar Snow.

Huh?! Natuurlijk kun je niet via de Mac AppStore je systeem updaten naar een nieuwe versie, daarvoor zul je toch echt een dvd-tje moeten bestellen!

Bijdrager
    Maverick9898

Ik snap het niet helemaal. Je wilt via de Mac App Store spellen kopen en dan spelen, maar dat kan niet omdat je Leopard hebt, dus je vraagt je af of er een mogelijkheid is dat je die spellen wel kan spelen?

Nee, maar je kan Snow Leopard gewoon voor 30 euro in de winkel halen of via de Apple Store bestellen.

Bijdrager
    MarijnG

Ik bedoelde eigenlijk “gekraakte” mac store games, of je die onder leopard kan spelen..

ivm. updaten klopt wel, moet ik maar ff langs de app. store, sorry!

Bijdrager
    Maverick9898

Over kraken weet ik niet, maar voor 30 euro heb je Snow Leopard;).

Bijdrager
    mtooster

Ik denk dat we al je vragen wel hebben beantwoord dan :slant:

Het is niet de bedoeling dat we hier mensen gaan helpen met het kraken of illegaal gebruiken van software.

Geblokkeerd
    Anoniem

Nee, alle apps die je kunt kopen via de App Store hebben minimaal 10.6.x nodig… zelfs al zou je de apps hacken, dan zouden ze nog niet/half op jouw systeem werken. Als je die apps via/vanuit de App Store wilt gebruiken dan heb je echt 10.6 nodig, ténzij er apps zijn die je nog op de conventionele manier kunt kopen via de site van de ontwikkelaars zelf.

Bijdrager
    Hansi2124
    MarijnG op 19 januari 2011

Ik bedoelde eigenlijk “gekraakte” mac store games, of je die onder leopard kan spelen..

Het gaat nu een illegaal karakter krijgen, wat dan weer in strijd is met de huisregels van OMT:

Dus ben ik genoodzaakt om dit topic te sluiten…..

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.