5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    pokemoneuro

mac start niet meer op

Hallo,
    Ik heb een probleem met mijn mac. Ik heb op mijn HD Notebook (hard drive) een soort permissies ingesteld naar “toepassen op alle ingesloten items” ofzo iets. (heb ik hiervan)
    Ik heb die niet afgemaakt want het duurde heel erg lang. Ik heb daarna de rootuser geactiveerd en erop ingelogd. Met de rootuser heb ik in een paar bestanden van de hard drive gezocht omdat ik met de root user wel access had toe die mappen. Toen heb ik nog wat op de terminal gezeten en toen uitgelogd. Toen ik inlogde op mijn standaard account liep die behoorlijk vast. Ik heb wanhopig de mac uitgezet met de uitknop. Toen ik hem daarna opnieuw opstarte om te minecraften met mijn broertje, kreeg ik alleen het apple logo en een draaiend rondje/geartje te zien. Dat heb ik naar mijn gevoel 1 uur door laten gaan en toen opnieuw opgestart. Ik kreeg hetzelfde. En toen weer. Toen heb ik wat uitgeprobeerd en dat werkte ook niet. De macbook air heeft geen dvd reader ik heb ook geen os x dvd. Ik heb nu Command+R geprobeerd en nu is ie de permissies aan het herstellen en dat duurt ook hopeloos lang. (1 minuut >> minder dan 1 minuut >> 1 minuut >> 2 minuten) Kan iemand mij misschien helpen met dit probleem?

Bijdrager
    jamesbluewebsites

Je moet OS X opniew instaleren (dit kan zonder bestanden kwijt te raken)
    Zoek maar op internet
    Dit is het enige dat werkt, heb dit probleem zelf ook gehad.
    Succes!

Bijdrager
    pokemoneuro

Ok bedankt voor de super snelle reactie!
    Ik ben het nu aan het doen.;)

Bijdrager
    GoeieDag

En een beetje geduld kan geen kwaad, als je met dit soort fratsen bezig bent. Beter: laat ze helemaal achterwege.

Anoniem

Laat de Mac eerst rustig permissies herstellen.
    En ja dit kan een tijdje duren, geef de tijd ook.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.