6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    dirkvangrotel

Mac Safari 7 – Tabbladen niet meer sluiten & geen animatie bij 'vorige'

Halloo, sinds de nieuwe update naar Mavericks zijn de tabbladen niet meer fatsoenlijk te sluiten. Dit moet ik nu doen door rechter muisknop en dan ‘sluit tabblad’.

Daarnaast als ik met 2 vingers naar rechts swipe, om naar de vorige pagina te gaan, geeft hij geen animatie meer (de pagina mee naar rechts zien glijden).

Ben ik de enige die hier last van heeft. Of is dit in te stellen om dit weer te kunnen zien/gebuiken.

Bijdrager
    Mr Evil

Na je update naar Maverick staat bij je muis, vegen tussen pagina’s uit, je moet even de instellingen van je muis weer controleren. Ik moet 2 vinkjes weer aanzetten. Als ik met de aanwijzer over een tabblad beweeg krijg ik keurig een kruisje te zien en kan daarmee het tabblad sluiten

Bijdrager
    dirkvangrotel

Thx, ik kan weer met mn 2 vingers vooruit.. alleen het kruisje komt bij mij niet:(
    heb al bij instellingen gekeken, maar staat ook niks bij tabbladen..

Bijdrager
    mollie319

Heb je iets draaien op je Mac wat Glims heet?

Bijdrager
    jochems

Ik heb hetzelfde probleem met m’n magic trackpad. Wanneer ik naar links of rechts swipe in safari, stopt na een nog 1cm de animatie en hangt het tabblad vast. Enige optie is dan sluiten en opnieuw openen. Gisteren viel het me trouwens op dat mijn menu deels nederlands en deels engels is.

In Chrome gaat er ook iets mis met het trackpad. Hier kan ik vaker niet eens naar beneden of boven scrollen. Ik moet dan met pijltjes of spatie door de pagina heen bladeren. Ik had op wat google fora gelezen dat meer mensen hier last van hadden.

Bijdrager
    dirkvangrotel

op mijn trackpad heb ik idd het zelfde probleem!
    Ik heb geen Glims draaien, dat hoeft van mij ook niet perse, ik wil alleen zorgen dat ik in mijn standaard safari mijn tabbladen kan sluiten.
    Daarnaast werkt ‘vorige’ niet meer perfect op mijn trackpad.
    met mijn muis wel.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.