6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    dirkdej

Mac pro vraagt steeds of ik hem wil uitzetten

Dag,

Weet iemand of dit een virus is of een gebruikersfout: mijn macpro geeft gelijk vanaf de start onophoudelijk het dialoogvenster weer met de optie : weet u zeker dat u de computer wilt uitzetten? En daaronder de gebruikelijke 4 opties : herstart sluimer annuleer zet uit.

Wegklikken helpt niet….popt hij gelijk weer op….zo snel dat het niet te negeren valt.

Normaal zou ik de melding terzijde schuiven en doorwerken, maar het systeem plaatst het venster steeds vooraan. Dus….
    Hoe kom ik hier vanaf? Dit is onwerkbaar

Gisteren was alles nog normaal….

Bijdrager
    Nielsvr

Storing in het aan/uit-knop mechanisme? Ken de Mac Pro niet van binnen, maar kan je die loskoppelen?

Verder kan er ook een toets vastzitten op je toetsenbord. Loskoppelen, komt hij dan nog steeds naar voren?

Bijdrager
    SunKeeper

Hoe krijg je nou eigenlijk dat venster tevoorschijn op een MacBook Pro?

Het verscheen altijd zodra ik op de aan/uit-knop drukte, maar nu ineens (sinds Mavericks) wordt een bepaalde actie direct uitgevoerd. (sluimer als ik me niet vergis)
    Verder herinnerde ik mij dat je dit kon kiezen ergens. Ook niet meer terug te vinden.

Raadselachtig.:?

Bijdrager
    Sander

Ik weet dat als je ctrl+eject indrukt op je toetsenbord, dit venstertje ook te zien krijgt. Da’s alles, misschien heb je hier iets aan.

Anoniem

Wat niels zegt
    Klinkt als een probeleem in de powerbutton…

Bijdrager
    dirkdej

Thx guys,

Geen van het bovenstaande was het geval….

Ik heb d functie om vensters opnieuw te openen als je weer opstart uitgevinkt….en nu gaat het weer prima….
    Bug of id in nieuwe os……

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.