10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    JoopJoopJoop

Mac Pro Marktplaats RSS feed

Ben op zoek naar een Mac Pro cylinder.

Graag zou ik via een RSS feed in Safari een bericht ontvangen wanneer er een aangeboden wordt op Marktplaats.

Hoe zou ik dat kunnen realiseren?

Heb al uitgevonden via het internet dat het eventuele aanbod vaak met (veel) vertraging in de feed wordt gezet.

Wie heeft hier ervaring mee?

Bijdrager

Misschien krijg je hem dan niet direct te zien maar: je kunt je zoekopdracht opslaan en vervolgens wordt je door marktplaats op de hoogte gehouden bij nieuwe ontwikkelingen, je krijgt dan dagelijks mail over nieuwe advertenties.

Bijdrager
    Brinkige

De RSS-feed bestaat niet meer en is idd vervangen door de zoekopdrachten. Zie http://help.marktplaats.nl/help/kopen/advertentie_product_zoeken/i/rss-niet-meer-beschikbaar

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Ik wil graag actuele directe berichten, een maal per dag is zeker te weinig..

Het is mogelijk maar weet niet hoe, vandaar dit topic.

Bijdrager
    Shmoo

De werklozen hebben voordeel op Marktplaats zullen we maar zeggen. Die kunnen hele dagen Marktplaats in de gaten houden en zodra iemand dan iets plaatst kunnen zij als eerste reageren.

Ik was ook een tijdje op zoek naar een Mac en had zo’n zoekopdracht ingesteld, voordat het mailtje binnen is en je druk op de link dan zijn er al 12 mensen voor je geweest, grote kans dat het product al weg is.

Marktplaats is niet meer van deze tijd. Het is alleen nog een geldmachine voor al die biedveilinging -sites die mogen adverteren met iPhone 6 vanaf 0,01 cent.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@Shmoo,

Daar gaat het nu precies om, ik heb geen tijd om continue naar het scherm te moeten kijken of er een MP voorbij komt.

Vandaar mijn topic, zoals ik het zou willen kan heb ik gemerkt, maar wil weten hoe en wat, als je gaat zoeken komen er diverse opties voorbij maar zien er voor mij onduidelijk en zelfs verdacht uit…

Misschien is er hier een lezer die er ervaring mee heeft….

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Dit iets?

Het is weliswaar geen echte RSS feed, maar hij update wel live.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@Waffle,

Dit had ik al gezien, maar had daar geen direkt vertrouwen in ook omdat de installatie instructies vaag, en voor mij, niet duidelijk zijn.

Ook omdat het niet voor Safari is.

Heb je er zelf ervaring mee?

Bijdrager
    Beech
    Bijdrager
    JoopJoopJoop

@Beech,

Klopt , jij weet nu ook hoe de MacPro cylinder eruit ziet.

Ook een nuttige bijdrage betreffende mijn vraag misschien?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.