6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    RvdSar

Mac Pro en hoofdtelefoonuitgang voor speakers

Het is een beetje een vreemd gezicht alles draadloos en dan loopt er een draadje van mn speakers (en subwoofer) naar de voorkant van de mac pro.
    Is dat gebruikelijk (het gaatje achterin met het speakertje erop doet het niet).

Bijdrager
    iDaan

ik dacht dat je in de systeemvoorkeuren bij geluid kon instellen of je de voor of achterkant wil gebruiken. bij uitvoer

Bijdrager
    RvdSar

Om geluid af te spelen via een extern apparaat, gaat u als volgt te werk:

Controleer of het apparaat correct is aangesloten op de computer.
    Kies ‘Systeemvoorkeuren’ uit het Apple-menu en klik op ‘Geluid’.
    Klik op ‘Uitvoer’ en selecteer het apparaat dat u wilt gebruiken om geluid af te spelen.

1.Om geluiden af te spelen via de ingebouwde luidsprekers, selecteert u ‘Interne luidsprekers’.
    2. Als u muziek wilt beluisteren via een koptelefoon of via stereoapparatuur die u op de computer hebt aangesloten, selecteert u ‘Koptelefoon’.
    3. Om muziek te beluisteren via externe USB-luidsprekers, selecteert u deze luidsprekers in de lijst.

Dus zou die ook in koptlelefoon moeten dan.,, logisch (al ben ik blond). Want aan de jbl-luidspeakes zit geen usb.

WIL NOG IEMAND REAGEREN, please

Bijdrager
    klaus

Speakers sluit je niet aan op de uitgang van je koptelefoon, die sluit je aan op de groene connector achteraan je macpro.

ik zie dat hij niet groen is, maar dit is hem (met geluidssymbool naast, nr 5, de rechtse)

Had je natuurlijk ook in de manual gevonden..en gelieve niet je caps lock te gebruiken, komt schreeuwerig over.

Bericht verkeerd gelezen : je uitgang achteraan moet het gewoon doen dus. Je kiest in het geluidspaneel de line out en klaar is kees (zou toch moeten)

Bijdrager
    computer space

Tja, een airport express dan maar? Misschien moet je de interne speaker kiezen voor de achteruitgang. Die wil nog wel eens via die plug geschakeld worden.

Bijdrager
    RvdSar

Ik zal niet meer schreeuwen Klaus… wist ik veel.
    Ik zal dit nog wel even posten, voor andere blondies met een Super Apple.
    Het is gewoon de rechteruitgang achter (bij nr. 5).
    En lijnuitgang bij systeeminstellingen.

Raar hoor nu doet hij het ineens wel, misschien was de stem van de aardige apple-meneer genoeg.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.