6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Bralleput

Mac Pro + CaptureHD + Bootcamp

Hoi,
    Ik heb een Mac Pro 4.1 (Early 2009) en heb de volgende vraag:
    Kan ik de “AVerTV CaptureHD H727” met mijn Mac Pro gebruiken i.c.m Bootcamp?

“For HDTV (H.264) Preview and HD/HDMI Capture: Intel Core2 Duo 2.4GHz or equivalent , 1G RAM or above, VGA card supports DirectX 9.0c or above, PCI-Express x1 Slot, Sound card, Windows XP/ Vista and Windows 7”

Hij kaartje gaat in een PCI-express card slot, de Mac Pro heeft die, maar alsnog vraag ik me af of het past.
    Hier de link: http://www.amazon.co.uk/AVerTV-CaptureHD-Digital-Recorder-Support/dp/tech-data/B002MRROO4/ref=de_a_smtd
    Groeten Bralleput:grin:

Bijdrager
    Bralleput

Uiteraard moet er “Het kaartje” staan…

Bijdrager
    Hansi2124

Dan verbeter je dat toch in je topic (welke ik overigens heb verhuisd naar de juiste plaats)?

Bijdrager
    Haike

bij de System Requirements, komt er geen enkel OS X voor, waarmee die kaart uit de voeten kan. Daar worden alleen maar verschillende windows OS-en genoemd. Die kaart zal fysiek wel in je PCI slot passen, maar daarna vrees ik dat hij het niet gaat doen.

Bijdrager
    Bralleput

Dus het werkt niet ook al heb ik windows software wat er staat?

Bijdrager
    Haike

Oepss… dat was ik ff kwijt, maar ik weet niet of windows vanuit bootcamp via mac hardware, vervolgens weer windows hardware kan aansturen.

Ikzelf had in mijn oude G4 een PCI SATA kaart zitten, zodat ik ook SATA HD’s in de machine kon gebruiken. Dat werkte tot op het moment dat ik de gegevens over wou zetten naar mijn MBP. De G4 opstarten vanuit Target mode opstarten werd daar niet ondersteund, en dan heb je dus alleen te maken met verschillende OS’ X-en maar wel van dezelfde fabrikant, dus het zou wel eens heel nou kunnen luisteren. Maar weten doe ik het niet.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.