6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    m42

mac pro aansluiten op 27" scherm van imac 2010

mac pro aansluiten op 27″ scherm van imac 2010

mijn imac is nog evenveel waard als een nieuw apple display, dus wil ik mijn toekomstige nieuwe mac pro aansluiten op mijn imac en dan dit scherm gebruiken

de vraag is nu welke kabel heb ik daarvoor nodig? de imac heeft geen Thunderbolt-aansluiting, maar mini-DVI (denk ik)

a. een mini-DVI naar mini-DVI, waarvan een kant in de Thunderbolt-poort van de mac pro wordt gestoken
    b. een Thunderbolt naar mini-DVI

of?

ik heb nu 2 x naar Apple gebeld en ‘Apple’ beweert dat het kan, maar ik wil het zeker weten;
    heeft een 27″ imac eigenlijk wel een aansluiting voor video in?

Bijdrager
    Frank Visser

als die evenveel waard is moet je iets overwegen,

Houd je deze 4 jaar oude mac omdat je daar ook nog op kan werken,
    Of verkoop deze en koop een gloednieuw scherm. Daarmee heb je nieuwe hardware, waar weer garantie op zit en langer mee zal gaan.
    Er kan ook minder in kapot namelijk. En je wel een makkelijke aansluiting hebt!:)

Bijdrager
    SunKeeper

Welke Mac Pro bedoel je? Als ik het zo lees het 2013-model?

Verder moeten we wel bij de feiten blijven mensen. Er bestaat geen iMac met mini-DVI die Target Display Mode ondersteunt. Sterker nog, de 2010 27” iMac is de eerste die dat kan.

In dat geval heb je een MiniDisplayPort-naar-MiniDisplayPort-kabel nodig. (correct me if I’m wrong)

Bijdrager
    m42

mijn 2010 27″ iMac heeft een Mini DisplayPort en in de handleiding staat:
    Output port with support for DVI, VGA, and dual-link DVI. The 27-inch model also
    supports input from external DisplayPort sources. Required cables and adapters are
    available separately.

dus het moet mogelijk zijn mijn imac te gebruiken als monitor;
    jawel Frank, ik kan mijn imac verkopen en een display kopen, maar dan verlies ik een computer en € 200; immers ik moet dan ook weer een toetsenbord en muis kopen!
    maar welke kabel moet ik nu hebben?

Bijdrager
    TheBigZ
    Bijdrager
    m42

bedankt allemaal voor de reactie!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.