20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    Emielgroendijk

Mac Pro 1099 euro???

Hey OMT,

keek laatst eens in een outlet krantje van de muziek-winkel feedback.
    Hierin vond tot mijn grote verbazing eerst een macbook (demo model) voor 400 euro, een imac (demo model) van 600 euro (geloof ik). Van deze twee hoorde ik dat ze al verkocht waren maar er stond ook een mac pro (stond niet bij dat het een demo model was) quad core voor 1099 met apple-care. En een mac pro 8-core met applecare voor 1199.

Het kan zijn dat dit oude modelen zijn maar zoals ik vandaag las bij een nieuwsberichtje van OMT zijn die dingen al sinds 2010 niet meer vervangen dus die kans is ook heel klein.

Vroeg me af wat jullie hiervan denken:)

Bijdrager
    AppleStef

Wat moeten wij dan daarvan denken? Ik snap niet wat je vraag nu eig. is…

Bijdrager
    den elias

Ben verbaasd, hoelang is die actie geldig;)

Bijdrager
    Emielgroendijk

hij begint zaterdag om 9 uur. geen idee hoelang het duurt.
    als je zin hebt om een nachtje voor de deur te staan kan je miss ook een beats studio halen voor 5 briefjes van 10.

Zou het mogelijk zijn dat dit een oud model is? (die voor de huidige)

Bijdrager
    jesper211232

ik zie die advertentie nergens staan hoor.

Bijdrager
    Emielgroendijk

ik kon hem ook niet vinden online,

heb hem uit een foldertje

Bijdrager
    rdesign

Feedback is een top-zaak, heb ik ook al mn muziekzooi vandaan. En das heel wat.

Ze hebben inderdaad de Outlet Weken, wat begint op 2 juni. Hier meer info, en hierrr de folder. (Ookal staat daar (nog?) geen Macbook in)

Bijdrager
    RobApple
    Emielgroendijk op 31 mei 2012

Hey OMT,

keek laatst eens in een outlet krantje van de muziek-winkel feedback.

Hierin vond tot mijn grote verbazing eerst een macbook (demo model) voor 400 euro, een imac (demo model) van 600 euro (geloof ik). Van deze twee hoorde ik dat ze al verkocht waren maar er stond ook een mac pro (stond niet bij dat het een demo model was) quad core voor 1099 met apple-care. En een mac pro 8-core met applecare voor 1199.

Het kan zijn dat dit oude modelen zijn maar zoals ik vandaag las bij een nieuwsberichtje van OMT zijn die dingen al sinds 2010 niet meer vervangen dus die kans is ook heel klein.

Vroeg me af wat jullie hiervan denken:)

Kunnen ook 2006 of 2007 of 2008 Mac Pro’s zijn, waarom niet?

Dat lijken mij geen 2009 of 2010 modellen voor die prijzen.

Zie ze niet in het foldertje staan, staan geen computers van Apple op de 2 pagina’s.

Bijdrager
    Vincentbosch

De website is nu aangepast. Prijzen zijn echt ontiegelijk laag. Krijg kriebels om te bestellen, maar wil (moet) eigenlijk wachten op wat de WWDC gaat brengen, want wil een echt super werkpaard voor robotica en servers. Iemand die kan bevestigen welke versies t zijn?

http://www.feedbackmusic.com/computer-en-recording/apple-mac-pro-8-core/100006203/111884

Moderator
    unSOUND

Op het moment dat je hem in de winkelwagen doet is hij ineens € 3399,-:wink:

Bijdrager
    Vincentbosch

Oei, das nog prijzig. Het topmodel met de 12 corps is nog wel normale prijs? Is dit het 2010 model, en is het misschien beter om te wachten op de WWDC met wie weet een nieuwe super krachtige Mac Pro?

Bijdrager
    AppleStef

Het is het 2010 model. (volgens Mactracker)

WWDC (Worldwide Developers Conference) is vooral voor software, dus verwacht geen nieuwe Mac Pro.

Moderator
    unSOUND
    Vincentbosch op 02 juni 2012

Oei, das nog prijzig. Het topmodel met de 12 corps is nog wel normale prijs?

Dat is de grap, ze hebben het over kiezen uit verschillende modellen, maar je kunt niks kiezen. Zo’n site moet je dus wegklikken en niet meer over nadenken.

Bijdrager
    lekiam97
    AppleStef op 02 juni 2012

Het is het 2010 model. (volgens Mactracker)

WWDC (Worldwide Developers Conference) is vooral voor software, dus verwacht geen nieuwe Mac Pro.

Tijdens de WWDC kan ook best een Mac Pro/ iMac/ MBP/ MBA enz. geïntroduceerd worden tijdens de keynote op de eerste dag.
    Daarna is het vooral software inderdaad.

Bijdrager
    Vincentbosch

Daar kondigen ze toc ook altijd nieuwe hardware aan? Zou wel tijd worden voor een nieuwe Mac Pro op z’n minst. Een MBP ed kan nog wel even wachten.

Bijdrager
    AppleStef
    Vincentbosch op 02 juni 2012

Daar kondigen ze toc ook altijd nieuwe hardware aan?

Nee, bijv. vorig jaar was het enkel Lion, iOS 5 en iCloud. Geen hardware.

Maar zoals unSOUND al zegt ziet de aanbieding er maar vreemd uit. De specs die erbij staan zijn ook van verschillende modellen samengevoegd…:confused:

Moderator
    unSOUND

Het gebeurt wel eens dat tijdens, of vlak na zo’n event er ineens een upgrade in de online store ligt… Maar op het event zelf wordt er vaak puur naar software gekeken.

Bijdrager
    lekiam97

Klopt, maar vaak wordt er wel nieuwe hardware aangekondigd.
    En als je alle geruchten mag geloven, komt er een nieuwe MacBook Pro tijdens de WWDC, wordt ook wel eens tijd.

Bijdrager
    Vincentbosch

Ik zit wel te wachten op de nieuwe machines (met Ivy Bridge). We zullen maar op het beste hopen.

Moderator
    unSOUND

Were you hoping for a new iPad, iPhone, or other Apple-related gadget at the almost-instantly-sold-out Worldwide Developers Conference (WWDC) on June 6? Well, I hate to be the bearer of bad news, but there isn’t going to be any. Apple has stated that WWDC 2011 is all about software.

∞ No iPhone, iPad or Mac hardware coming at WWDC

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.