5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Mac Osx opnieuw installeren na Windows xp (bootcamp)

Ik heb nu mac osx en windows xp naast elkaar draaien mbv bootcamp.

Ik krijg helaas problemen met me mac osx door een programma waarmee je je os een ander uiterlijk kan geven. Ben even naam kwijt heb het namelijk al verwijdert:evil:

Nou is mijn vraag: Kan ik nou op de normale manier Mac OSX opnieuw installeren? Of kan ik dan niet meer van Windows booten als MAC OSX er opnieuw op staat?

Bijdrager
    Yaris

Reinstalling Mac OS X doesn’t require Windows to be reinstalled or the hard drive to be repartitioned, but the Boot Camp Assistant may need reinstallation.

Inactief
    Anoniem

Ok, maar ik neem aan dat je nog wel de goede partitie moet selecteren bij het installeren? Of pakt ie dat automatisch?

Moderator
    unSOUND

Op het moment dat je OS X installeert kun hen je zelf de partitie kiezen…

Bijdrager
    Tommie Montana

Je windows partitie blijft gewoon staan en je kan er nog mee opstarten. Ik heb net mijn mac os x opnieuw ge├»nstalleerd na anderhalve maand spelen met programma’s en plugins en dergelijke. Nu ik weet wat ik wil en wat ik echt gebruik heb ik enkel die dingen overgehouden en opnieuw begonnen, zonder problemen. Zie enkel dat je backupt wat je nog nodig hebt, en dat je weet waar die dingen thuishoren.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.