9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    HunteRke

Mac osx ML gaat in sluimerstand tijdens download

Na mijn upgrade naar mountain lion gaat mijn macbook pro in sluimerstand terwijl er nog downloads actief zijn..
    Iemand die weet waar de oorzaak ligt?

Bijdrager
    Zybbor

Kijk eens bij systeemvoorkeuren -> energiestand. Schakel het daaruit of verleng de tijden.

Bijdrager
    HunteRke

ja ik weet dat ik die optie kan uitzetten of verlengen maar dacht dat een actieve upload of download deze tijdelijk uitschakelde en de computer enkel in sluimerstand zou mogen gaan als er geen activiteit is…

Bijdrager
    dddfnfjefefle

Dat moet je instellen in het downloadprogramma, als die dat ondersteund. Kijk anders in de Mac App Store naar het programmaatje ‘Caffeine’.

Bijdrager
    HunteRke

Heb ik net gedownload en caffeine is ook niet meer ondersteunt voor mountain lion, macbook gaat zomaar in slaapstand na de aangegeven tijd in menu energiestand terwijl caffeine aan staat… zal wachten worden op updates…

Bijdrager
    dddfnfjefefle

Caffeine uit de Mac App Store werkt gewoon met ML hoor.

Nu staat Caffeine uit: en nu aan: .

Bijdrager
    HunteRke

ja same icoon bij ik in de menubalk maar computer gaat zo in sluimerstand hmmm…

Bijdrager
    SunKeeper

Wel vreemd, mijn probleem (en van vele anderen) is dat de sluimerstand juist niet meer automatisch wordt ingeschakeld….:confused:

Bijdrager
    HunteRke

mja na een herstart lijkt het wel te werken zal het even in de gaten moeten houden..

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.