5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Mr.Mark

Mac OSX Leopard kopen in China, installatietaal?

Wanneer het nieuwe OS genaamd Leopard uitkomt zit ik lekker in China, maar wat nou als ik dan daar ook mijn OSX wil updaten naar het nieuwe Leopard?
    Kan ik die daar dan gewoon kopen en installeren in het Nederlands of moet ik die dan speciaal uit Nederland laten komen om hem in het Nederlands te kunnen installeren?

Bijdrager
    Djmichel

Normaal gesprokken zou je hem ook gewoon met een versie van daar kunnen installeren in het nederlands. Je moet toch altijd in het begin de taal kiezen.

Daarnaast kan je met het updaten je oude instellingen vaak behouden. (ik kies zelf altijd voor een clean install) maar dan zou hij het nederlands gewoon moeten behouden. Ik heb dat toen ook gedaan van Panther naar Tiger.

Misschien dat andere mensen er andere ervaringen mee hebben.

Bijdrager
    computer space

Ik kan mijn Tiger in het chinees installeren, dus omgekeerd in Leopard zal ook wel gaan.

Bijdrager
    Mr Van

ben ook regelmatig in china

(ter info , echter wees er zeker van dat het de real deal is,
    de gekraakte versies die overal te koop zijn in allerlei computer centras in hongkong ,
    is rommel en zou ik niet installeren als ik jou was)

echter bij de apple stores daar of resellers scheelt het originele pakket wel mega veel in vergelijking met nederland (amerikaanse prijzen)

ik zou een macbookpro meenemen als ik jou was….scheelt een bak geld..

Bijdrager
    Mr.Mark
    ”Mr

ben ook regelmatig in china

en in welke gedeeltes van China hang jij dan precies uit? Ik ga naar Beijing voor studie.

”Mr

(ter info , echter wees er zeker van dat het de real deal is,
    de gekraakte versies die overal te koop zijn in allerlei computer centras in hongkong ,
    is rommel en zou ik niet installeren als ik jou was)

echter bij de apple stores daar of resellers scheelt het originele pakket wel mega veel in vergelijking met nederland (amerikaanse prijzen)

En over hoeveel praten we dan als het een hoop scheelt? Echt tientallen euros of gewoon een paar euro? Maar ik was toch al wel van plan om naar een Apple store te gaan in Beijing om hem te gaan halen, of in ieder geval bij een normale computer winkel en niet op een vage in de achterbuurt gelegen markt.

”Mr

ik zou een macbookpro meenemen als ik jou was….scheelt een bak geld..

Daar heb ik al wel voor gezorgd, want die heb ik al;) Had eerst een Powerbook, maar wilde toch een MBP voor als ik ooit van school uit met een windows-only programma moet werken.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.