14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    DarkRaverNL

Mac OSX fout bij Accounts?

Hoi, ik was net even iemand aan het helpen met Mac OSX, en toen kwam ik bij Accounts aan in Voorkeurpaneel, en toen klikte ik op Wijzig bij Afbeelding, en toen kreeg ik dit:

Heb al permissies hersteld, is er nog steeds, zijn er meerdere mensen die dit hebben ? ik weet niet of het er al was voor 10.4.7.

Bijdrager
    leovst

Dat systeem is er al een tijdje ze.
    Het is ook heel gemakkelijk om mee te werken mee te werken.
    gewoon een plaatje slepen erop en dan zoomen tot het in het grote vierkant past.

Bijdrager
    Xcode

Beetje raar…
    Het hoort er zo uit te zien:

[URL=http://imageshack.us][/URL]

Ik weet zeker dat geen Mac hier in huis dat heeft.
    Heb je weer zitten prutsen?:evil:

Bijdrager
    osx

Mooi toch heb ik ook. daar is toch niets mis mee.

Bijdrager
    DarkRaverNL

Nee, daar gaat het niet om, kijk maar eens boven aan, en naar de knoppen, dat is niet goed, bij mij staan er andere dingen.

PS: @ Mac Gamer, je moet :apple: + shift + 4 drukken, en dan Spatie;)

Bijdrager
    Xcode

Vergelijk ‘m dan met mijn afbeelding van mijn post hierboven.
    Die ziet er toch echt iets anders uit.

Moderator
    unSOUND

De vertaling is blijkbaar niet goed… heb je toevallig achteraf nog taalbestanden uit OS X gehaald ?

Bijdrager
    DarkRaverNL

Naar mijn weten niet, het is al een tijdje geleden dat ik Tiger heb geinstalleerd, zo rond datie uitkwam, ik heb daarna nooit echt met Shapeshifters ofzo gebruikt, of talen verwijderd, het is wel raar dat het aleen daar is, ik zie het nergens anders tot nu toe.

Bijdrager
    DK master

Is dit ook zo als je in Adium of iChat de afbeelding wisseld?

Bijdrager
    DarkRaverNL

Nee dat had ik net nog even gekeken, daar is het gewoon normaal.

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik heb ook wel eens zoiets gehad, en een reboot zorgde ervoor dat het opgelost werd. Neem aan dat je dsat al gedaan hebt, dus zou het niet weten verder.

Bijdrager
    JeePee

Kijk eens of het helpt om 10.4.7 er nog eens als Combo overheen te zetten, ik denk het niet, maar zo sluiten we dàt uit.:?

Bijdrager
    Oppie

Het lijkt wel een soort hybride Mac-Windows met al die hoofdletters en underscore’s…

Bijdrager
    DarkRaverNL

Na een nachtje uit te hebbe gestaan, keek ik vanmorgen en was het weg, ik heb er verder gister niet veel aan gedaan, Permision repair en restart gedaan, maar dat werkte niet gister, nu ist dus weg :innocent: .

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.