-
Q:
Mac OS X v10.6.5 Update
Mac OS X v10.6.5 Update
Nu beschikbaar in Software Update
Voor gedetaileerde informatie over deze update, ga naar:
http://support.apple.com/kb/HT4250Hoe zit het met exFAT ondersteuning?
casperrrrrrr op 10 november 2010Hoe zit het met exFAT ondersteuning?
Ik kan het nu selecteren in Disk Utility dus ik neem aan dat het dan ook gewoon moet werken
Duurde een beetje lang met installeren en het downloaden ging op de MBA ook sneller dan op de iMac (die ik later had aangezet), maar het staat er op.
Ik zou willen dat ze eens wat aan de snelheid van OSX zouden doen, ik zie enhancement na enhancement staan, maar nergens speed
Ik kreeg direct ook een update van iWork voor mijn neus na het herstarten.
Die is misschien al oud, maar het kan ook zijn dat ie 10.6.5 nodig heeft…:slant:
Edit: snel is anders zeg, met de voorpagina van OMT. Misschien wil iemand de redactie tippen?*:nerd:
*Zie knop onderaan.
Edit2: Als je het over de duivel hebt, het staat er op.:wink: Ik heb niets gezegd.
Zerk op 10 november 2010Ik zou willen dat ze eens wat aan de snelheid van OSX zouden doen, ik zie enhancement na enhancement staan, maar nergens speed
Zou niet weten wat er precies sneller zou moeten aan het systeem zelf. iLife ’11 is een onwijze tegenvaller qua prestatie. Maar goed dat is geen onderdeel van Mac OS X zelf.
InactiefAnoniem10 november 2010 om 23:35Bij duurde update binnen halen maar 3 minuten. De installatie wat langer. Geen gekke dingen na de update te zien tot nu toe. We merken het vanwelf wel later deze week .
R-Flow op 10 november 2010Zou niet weten wat er precies sneller zou moeten aan het systeem zelf.
Er word nogal geklaagd over strandballen onder 10.6.4 die op de meest onverwachtse momenten opduiken.
maar dat krijg je als je er steeds meer mogelijkheden in propt. maar die verbetering betreft snelheid kan ik ook niet vinden in deze update.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.