6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Zmp

Mac OS X Lion Up-To-Date-programma

Ik heb op 12 juli een nieuwe imac besteld en kom dus in aanmerking voor een gratis update naar Lion. Ik heb daarvoor een aankoopbewijs nodig, het blijkt dat als je de mac in de applestore online hebt gekocht je het beste een foto kan maken van je aankoopbewijs. Ik heb dus een foto opgestuurd van de 2 streepjescodes op de doos. Dit blijkt niet voldoende te zijn omdat er geen datum opstaat…. Zijn er mensen die al op deze manier zijn overgestapt en die weten dat ik dan wel moet opsturen?

Bijdrager
    Yggdrasil

Als je een product koopt in de Online Apple Store krijg je bij je pakket (althans volgens mijn ervaringen) een papier waar je bestelling opstaat. Daarop staan je naam en je adresgegevens, de productnaam, het serienummer, de prijs en de streepjescodes.

Net zo’n papier krijg je digitaal altijd opgestuurd als je in de iTunes Store of de Mac App Store iets koopt in je Mailbox. Dit papier moet je inscannen en mailen naar Apple.

Bijdrager
    Arthur345

//laat maar

Bijdrager
    Nickdgraaf

Ik heb het PDFje uit het mailtje “Uw Apple Store nota nummer <nummer>” (die je krijgt als je een Mac via de online Apple Store koopt) geconverteerd naar JPG en heb die gestuurd. Dat werkte voor mij.

Bijdrager
    Artell

Ik hoefde alleen maar het serienummer van mijn nieuwe mac en de datum en plaats van aanschaf in te vullen. Niks geen gedoe met opsturen streepjescodes, facturen en dergelijke.. via deze link. Daar wordt niks gevraagd over facturen enz.

Maar ik kan een uitzondering zijn:smile:

Bijdrager
    LighScan

Daar heb je dan wel weer een kredietkaart voor nodig, niet alle mensen hebben er eentje. :sarcastic:

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.