7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    monsterke

MAC OS X 10.3 + remote beheren van een Win2003 based network

mogelijk ?

performant genoeg ?

file transfers geen crashes ??

:?

Bijdrager
    remier
    Bijdrager
    Sachin
    ”remier”

Gullie kekt niet! 8)

Remote Desktop Connection werkt goed :)

Is nog niet optimaal. Vb.: kan cursor in Autocad niet zien :?, vb.2: te weinig beelden per seconde worden verstuurd over het netwerk om video’s te bekijken, …

Het beheren van m’n PC gaat wel goed:) Hierdoor kan ik voor m’n mooie & stille PowerBook zitten en m’n PC in een andere kamer (wegens geluidsoverlast) “rustig” verder laten downloaden:P

Bijdrager
    Webbiker

Vraag, hoe connect je naar een server die achter een modem in een lokaal netwerk zit?
    Moet je dan wat NAT instellingen van de modem aanpassen, zo ja op welke poort werkt Remote Desktop?

Bijdrager
    astra
    ”Sybke”

Vraag, hoe connect je naar een server die achter een modem in een lokaal netwerk zit?

Modem. ADSL-Modem u bedoelt?

Googelen op “remote desktop connection port” geeft 3389 in de eerste hit……

Bijdrager
    Sachin
    ”Sybke”

Moet je dan wat NAT instellingen van de modem aanpassen, zo ja op welke poort werkt Remote Desktop?

Geen idee. ‘k Heb dat nog nooit gedaan. Je moet inderdaad eens Googlen:wink:

Bijdrager
    Webbiker

Thanx, Ik zl het eens doen. Ik was nog geen eens op de hoogte van een Remote Desktop Client voor de Mac…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.