9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    tyvoc

Mac OS start niet meer op

Hoi,

Ik heb een ibook en ik was onlangs een beveiligingsupdate aan het downloaden toen hij plots uitviel. Bij het heropstarten blijft hij hangen net voor hij het inlogvenster normaal gezien weergeeft.
    In veilige modus kom ik voor hetzelfde probleem terecht.
    Ik kan Mac OS wel herinstalleren, maar de vraag is of ik dan al mijn bestanden kwijt ben ( iphoto, en documenten ) als ik voor de optie herstellen kies?
    Of weet er iemand een manier om toch te kunnen inloggen

kind regards

Bijdrager
    jackybe67

Je kan herinstalleren met behoud van gegevens.

Bijdrager
    tyvoc

voor alle zeker heid,

Alle gegevens worden bewaard?

Bijdrager
    jackybe67

Je gegevens worden behouden.

Enkel iconen in dock zullen moeten vervangen worden.

Bijdrager
    tyvoc

perfect

een pak van mijn hart

van harte bedankt

Bijdrager
    sypie

Het is zelfs zo dat bij de installatie je 3 keuzes hebt. Het volledig wissen van de vorige installatie, het bewaren van de vorige installatie en de nieuwe er naast zetten (de vorige installatie wordt dan in een aparte map gezet) en ook nog eens een installatie waarbij je over de vorige installatie kunt installeren. Dit laatste is handig in geval van corrupte software in het OS. In jou geval kan dit inderdaad een oplossing bieden.

Bijdrager
    tyvoc

ik heb het opnieuw geinstalleerd en alles lijkt te werken doch geraakik niet in Iphoto, het programma start niet meer op.

Bijdrager
    sypie

Dan zou ik eens proberen om de iPhoto bibliotheek te backuppen en iPhoto eens opnieuw te installeren.

Bijdrager
    Brainiac

Had je Front Row geïnstalleerd op die iBook?
    Zo ja, dan was dat het probleem, en kon je dat vrij makkelijk oplossen zonder een herinstallatie.

http://theappleblog.com/2006/10/17/frontrow-enabler-13-kills-1048/

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.