21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:
    Bijdrager
    iMac Lover

Mac OS Sierra installeren ging fout

Hoi Allemaal
    Ik probeerde mac os Siërra te installeren op mijn mac mini late 2012. Via de website van Apple ontving ik een code, die automatisch verzilverd werd in de app-store van Apple op mijn mac. Echter de gedownloade siërra app was corrupt. Nu kan ik Siërra niet meer downloaden, omdat de code al geactiveerd is in de app store.
    Hoe krijg ik het voor elkaar, om dit hele proces nog een keer opnieuw te doen

Groeten uit een zonnig Winterswijk

Bijdrager
    Niels

Via finder In de map programma’s de corrupte download verwijderen, via het tabje aankopen in de app store opnieuw downloaden.

Maar als ik jou was zou ik maar gewoon even wachten op de uiteindelijke versie, die is er over een paar weken. Lijkt me namelijk niet zo verstandig om beta software te gaan gebruiken als je al niet weet hoe je dit moet oplossen. En dit is echt niet vervelend bedoeld, maar gewone een goede raad.

Bijdrager
    iMac Lover

@NielsDam Dank je wel. Dat had ik ook kunnen weten. Gisteren heb ik iOS 10 public beta 7 geïnstalleerd op mijn iPad 4. Dit ging perfect.
    Mac OS Siërra installeren is uit pure nieuwsgierigheid. Ik verwacht geen problemen meer. Misschien Minor Things.

Ik heb twee backup’s met time capsule gemaakt, ik kan altijd weer terug.
    Niels nogmaals bedankt, dit had ik kunnen, moeten weten

Bijdrager
    wouter57

Laat je systeem ongemoeid en installeer El Sierra op een nieuwe partitie.

Bijdrager
    iMac Lover

Beste mensen,
    Mac OS Siërra wordt op dit moment geïnstalleerd op mijn Mac Mini. Binnen een ½ uur weet ik of het besturingsysteem goed draait. Ik maak mij nu nog geen zorgen. Ik laat jullie weten of het gelukt is, en of de overige apps werken, zoals Microsoft Office 2016 met 365 licentie

Gr.

Bijdrager
    JWB
    iMac op 28 augustus 2016

…en of de overige apps werken, zoals Microsoft Office 2016 met 365 licentie…

Geen probleem met Office hoor! Eigenlijk al vanaf de eerste publieke beta gaat dat goed.

Bijdrager
    iMac Lover

Beste mensen het is gelukt. Ik heb alleen problemen met de app clean my mac. Hier krijg ik op termijn wel een aanbieding van.
    Ik heb Siri ingesteld staan in Engels Verenigde staten, Vrouw.
    Ik ben benieuwd of ik ook tekst in kan voeren met Siri. Anders moet ik een keer opzoek naar Dragon Naturally Speaking for Mac.

Bijdrager
    JWB

Kijk eens: de beta voor Sierra van Clean My Mac.

https://dl.devmate.com/com.macpaw.CleanMyMac3/beta/CleanMyMac3.zip

Kijk nog een klein beetje uit met deze beta, overigens.

Bijdrager
    iMac Lover

Ik kan wel apps openen met Siri maar nog niet sluiten. Tekst invoer in Word gaat erg goed.
    Deze tekst is ingevoerd met mijn stem. Valt me nog niet tegen. Ik wens jullie bij dezen een prettige prettige avond.

Als je nog problemen tegengekomen reageer ik op dit topic.

Bijdrager
    iMac Lover

@JWB bedankt voor de link, ik ga nu nog niet installeren ik heb een de zip file al wel gedownload.
    Ik installeer hem wel over een maand, eerst kijken hoe Sierra draait op mijn Mac Mini.

Allemaal een fijne avond

Inactief
    Anoniem

Clean my mac heb je helemaal niet nodig. Probleem opgelost (y)

Bijdrager
    iMac Lover

Ik heb, via de website van Tech Talk America de app. App Cleaner gedownload
    TechTalkAmerica om software te downloaden voor Mac Os
    Ik bedank jullie voor jullie respons op mijn topic
    Een prettige avond???

Inactief
    Anoniem

App Cleaner heb je ook nergens voor nodig.

Bijdrager
    wouter57

Wat wordt er toch veel troep geïnstalleerd . Het is zeker geen iMac Lover als je Clean my mac installeert.

Bijdrager
    JWB

@koen: App Cleaner is geen Clean My Mac

@wouter57
    : Clean My Mac is geen troep, zoals MacKeeper. Het is weliswaar overbodig, maar, mits goed gebruikt, onschuldig.

Bijdrager
    iMac Lover

@JWB @koen @wouter 57. Ik heb nooit geen problemen gehad met Clean My Mac. Je moet vreselijk oppassen met dit programma om niet de systeem cache weg te gooien. Daar wordt het systeem vreselijk traag van. Je moet een app. als App Cleaner uit een betrouwbare bron downloaden anders krijg je ontzettend veel spam mede gedownload.

Omdat ik mijn iPad ook geüpdatet heb naar iOS 10 beta 7, heb ik wel een probleem, namelijk ik zie geen foto’s of afbeeldingen in mijn mail.
    Niet op mijn iPad één niet in mijn Microsoft outlook mail. Gelukkig zie ik ze wel op mijn iPhone. Siri werkt uitstekend, handig om automatisch apps te starten, contacten te zoeken in mijn mail of messages. Natuurlijk informatie zoeken op internet. Voice is uitstekend verbeterd. Deze tekst is ingesproken.

Het lijkt een beetje op Dragon NaturallySpeaking Preffered.

Gr.

Bijdrager
    GoeieDag
    iMac op 29 augustus 2016

Ik heb nooit geen problemen gehad met Clean My Mac.

Maar heb je er ooit voordeel aangehad, behalve het placebo effect dan?

Bijdrager
    iMac Lover

@GoeieDag ik ben a technisch, ik was a technisch. In het begin was het de ideale app om apps te verwijderen inclusief de achter gebleven library files.
    ik werkte meer dan dertig jaar met Windows computers en in Windows had je allerlei programma’s om Windows op te ruimen en te tweaken.
    Van defragmentatie programma’s tot en met register cleaners van Auslogic en PC Tools. Met die gedachte gang kocht ik Clean My Mac voor mijn Mac Mini. Ik ben er achter gekomen, hoe meer systeem cache files je verwijdert, des te trager mijn Mac werd. Dus ik gebruikte het maar weinig.
    In OSX El Capitan, is het wel de ideale app om je prullenbak te legen. Terwijl het met de rechter muisknop de prullenbak legen wel eens moeilijk gaat.

Ps CCleaner moet je niet gebruiken onder Windows. Zeker niet de register cleaner ervan, zonder een goed herstel punt voor die tijd in Windows te maken. Ik ken iemand, die mij regelmatig belt omdat zij problemen kreeg met haar Windows laptop.

Bijdrager
    064harry

Niemand problemen met Office 2016?

Bijdrager
    064harry

Sorry… Dubbel

Bijdrager
    iMac Lover

@064harry ik werk nu een kleine maand met MacOS Siërra. En sedert drie maanden Microsoft Office 365 / 2016.
    Ik ontvang bijna wekelijks updates, en ondervind geen problemen. . Office is tegenwoordig 64 bits, en is voor mijn gevoel duidelijk sneller dan Office 2011 voor Mac. Verder is Office geoptimaliseerd voor ips beeldschermen en werkt in splitscreen indien gewenst

Ik ben er erg blij mee

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.