9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    respen

MAC Mini zonder Jaguar

Beste Mac fanaten,

Ik ben vanaf vandaag de eigenaar geworden van een Mac Mini, alleen maar lof over dit apparaat.
    Het valt me echter op dat er Mac OSX 10.3 is voorgeinstalleerd. Ik had verwacht dat ik Jaguar zou aantreffen.

Is er iets van een regeling die nieuwe gebruikers de laatste versie van het besturingssysteem aanbiedt?

Alle reacties zijn welkom,

Met vriendelijke groet,

Rudi

Bijdrager
    DFsoftDaaf
    ”respen”

Beste Mac fanaten,

Ik ben vanaf vandaag de eigenaar geworden van een Mac Mini, alleen maar lof over dit apparaat.
    Het valt me echter op dat er Mac OSX 10.3 is voorgeinstalleerd. Ik had verwacht dat ik Jaguar zou aantreffen.

Is er iets van een regeling die nieuwe gebruikers de laatste versie van het besturingssysteem aanbiedt?

Alle reacties zijn welkom,

Met vriendelijke groet,

Rudi

Je bedoelt dat je tiger wilde aantreffen :P.

Normaal gezien moet er een instalatie dvd bij zitten en kun je hem er dan gewoon zelf op instaleren.

Zoniet kun je contact opnemen met je dealer.

Daaf

Bijdrager
    sedikit

Ga naar Systeemvoorkeuren/Software Update

Bijdrager
    foobar

dan heb je blijkbaar een oudere Mac gekocht die nog over was (omdat iedereen een mini met tiger wil en jij bent vergeten daar uitdrukkelijk om te vragen, hebben ze jou dit ding mee gegeven…)
    je kan geloof ik voor 20 euro laten updaten

Bijdrager
    Esquare
    ”martijngrootens”

je kan geloof ik voor 20 euro laten updaten

Helaas, die actie is op 22 juli verlopen. Als het ding bij een echte Mac-winkel is aangeschaft, zou ik de verkoper hierop aanspreken.

Bijdrager
    a la Mac

Jaguar schijnt op eBay heel goedkoop te zijn…

Bijdrager
    foobar
    ӈ

Jaguar schijnt op eBay heel goedkoop te zijn…

hij wil tiger hebben:P

Bijdrager
    ralphclaes1

als er nog phanter op zit is het gewoon een ouder toestel dan zit er ook nog een 1.33 ghz in in plaats van 1.42 ghz en nog 256 mb geheugen in plaats van 512 ik zou gewoon terug gaan en een nieuwe vragen

Bijdrager
    foobar
    ”ralphclaes1″

als er nog phanter op zit is het gewoon een ouder toestel dan zit er ook nog een 1.33 ghz in in plaats van 1.42 ghz en nog 256 mb geheugen in plaats van 512 ik zou gewoon terug gaan en een nieuwe vragen

nee, dat van die 1,33 hoeft niet
    toen ik mijn mini bestelde (de week nadat tiger uitkwam) wilden ze me er ook een van 1,42 en 256 mb met panther aansmeren
    maar aangezien ik 512 wilde (en die uit de fabriek moest komen) had ik wel tiger

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.