-
Q:
MAC Mini zonder Jaguar
Beste Mac fanaten,
Ik ben vanaf vandaag de eigenaar geworden van een Mac Mini, alleen maar lof over dit apparaat.
Het valt me echter op dat er Mac OSX 10.3 is voorgeinstalleerd. Ik had verwacht dat ik Jaguar zou aantreffen.Is er iets van een regeling die nieuwe gebruikers de laatste versie van het besturingssysteem aanbiedt?
Alle reacties zijn welkom,
Met vriendelijke groet,
Rudi
”respen”Beste Mac fanaten,
Ik ben vanaf vandaag de eigenaar geworden van een Mac Mini, alleen maar lof over dit apparaat.
Het valt me echter op dat er Mac OSX 10.3 is voorgeinstalleerd. Ik had verwacht dat ik Jaguar zou aantreffen.Is er iets van een regeling die nieuwe gebruikers de laatste versie van het besturingssysteem aanbiedt?
Alle reacties zijn welkom,
Met vriendelijke groet,
Rudi
Je bedoelt dat je tiger wilde aantreffen :P.
Normaal gezien moet er een instalatie dvd bij zitten en kun je hem er dan gewoon zelf op instaleren.
Zoniet kun je contact opnemen met je dealer.
Daaf
”ralphclaes1″als er nog phanter op zit is het gewoon een ouder toestel dan zit er ook nog een 1.33 ghz in in plaats van 1.42 ghz en nog 256 mb geheugen in plaats van 512 ik zou gewoon terug gaan en een nieuwe vragen
nee, dat van die 1,33 hoeft niet
toen ik mijn mini bestelde (de week nadat tiger uitkwam) wilden ze me er ook een van 1,42 en 256 mb met panther aansmeren
maar aangezien ik 512 wilde (en die uit de fabriek moest komen) had ik wel tiger
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.