1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:
    Bijdrager
    J05B

Mac Mini vs iMac

Hey,

Ik zit met de volgende vraag:)

Ik heb meerdere apple producten in gebruik, (iPhone, iPad macbook) Maar ik was ook aan het overwegen om een desktop aan te schaffen.
    Nu vroeg ik mij af of een Mac mini niet een betere investering is dan een iMac.

Stel ik koop een Mac Mini met Apple scherm (27”), Wanneer ik het nodig vindt om te upgraden kan ik een nieuwe mac mini kopen welke uiteraard veel voordeliger is.

Als ik een iMac koop en ik wil een nieuw systeem dan ben ik in keer +/- €2000 euri kwijt.

Daarnaast zou ik kunnen beslissen het Apple scherm ook in te zetten om mijn windows pc op te laten draaien. Het is uiteraard wel weer minder dat het scherm matige aansluitmogelijkheden heeft, erg jammer voor een scherm in deze prijsklasse. maar het is mogelijk.

Ik ben me er van bewust dat een iMac betere specs heeft dan een mac mini. Maar ik denk dat de mini genoeg is voor mijn gebruik, i5. Ik zou enkel een upgrade willen van RAM, en zo mogelijk een snellere hdd.

Wat is jullie mening??? Ik legde dit onlangs voor aan fanatiek apple aanhanger en dit zette hem wel aan het denken. Vooral omdat upgraden van een mac mini veel goedkoper is dan een nieuwe iMac kopen. Je betaalt immers elke keer voor het scherm…

Ben benieuwd:)

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.