14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Geveke

Mac Mini toetsenbord

Vandaag heb ik bij Paradigit in Utrecht een mooi klein USB-toetsenbordje gekocht wat mij perfect lijkt voor de Mac Mini: http://www.paradigit.nl/pdf/10007347v.html
    Het werkt perfect op mijn PowerBook 12″, en de prijs is ook Mini: 19,95.

Bijdrager
    Sachin

Leuk om weten. Jammer dat de toesten blauw zijn:(

Bijdrager
    Geveke

Bij de mijne zijn ze gewoon donkergrijs. Overigens werken de power/sleep en volume up/down buttons ook op de Mac! Alleen de www en mail buttons niet. En er zijn geen USB doorvoer-poorten. Toch een mooi klein dingetje.

Bijdrager
    Lustigson

Ik sta op het punt een Mac mini te bestellen. Ik heb (natuurlijk) al een toetsenbord en muis, maar als alternatief denk ik aan het Slim Type keyboard van Kensington (zie de foto’s). Maar de ‘gewone’ knoppenplank van Apple maakt ook een goede kans.:)

Bijdrager
    Geveke

Die Kensington is mooi, maar wit. Meer iets voor een iMac G5. En twee keer zo duur. Maar wel een volledig toetsenbord: het USB-bordje is qua look & feel een notebook-toetsenbord.

Bijdrager
    Lustigson
    ”Geveke”

Die Kensington is mooi, maar wit

Eh… dat leek me juist mooi passen bij de Mini. Of vergis ik me in de kleur van de Mini?

Bijdrager
    Geveke

De Mini is toch zilverkleurig?

Bijdrager
    Lustigson

Nu ik zo kijk: we hebben allebei gelijk: de zij- en voorkant zijn grijs, maar bovenop is ‘ie wit. Wat moet ik nu met m’n toetsenbord?:?

Bijdrager
    Geveke

Kijk wat je nodig hebt, en wat je kunt betalen. De apple is maar 10 euro duurder. Maar ik vindt het kleine bordje mooier, vooral bij de kleine Mini. Maar smaken kunnen verschillen, nietwaar?

Bijdrager
    Lustigson

Ja, dat tientje extra maakt natuurlijk niet zoveel meer uit. Maar wat zou mooier staan?

Het voordeel van de Kensington is overigens dat je voor weinig een twee-knops wielmuis erbij krijgt als je ‘m online bestelt.

Bijdrager
    Nisei

Als je het mooi vind om na een half jaar aan de onderkant allemaal stof en rotzooi in je toetsenbord te kunnen zien zitten zou ik voor het Apple toetsenbord gaan.;)

Bijdrager
    Yaris
    ”Nisei”

Als je het mooi vind om na een half jaar aan de onderkant allemaal stof en rotzooi in je toetsenbord te kunnen zien zitten zou ik voor het Apple toetsenbord gaan.;)

Best je toetsenbord afdekken als je niet aan je computer zit. Zie http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=39800

Bijdrager
    Lustigson

’t Is overigens het gewone Apple-keyboard geworden. Meteen met m’n Mac mini besteld. afgelopen zaterdag. Vandaag de Handyman-kloonmuis gekocht (zie draadje)… alleen nog even wachten op de mini.;)

Bijdrager
    Van Cot

dat standaart toetsenbord is met de USB aansluitingen ook handiger.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.