18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    william89

Mac mini op 42″Fulll HD plasma, om te werken?

hay ziet het er een beetje uit om op 42″ te internetten, pages enz?

Bijdrager
    sven-

Ja, maar ga niet te dichtbij zitten. Computeren op zo’n scherm is trouwens niet mijn idee van computeren…

Bijdrager
    1984

Ik zou het niet aanraden,30″ vind ik al te groot (je zit met je kop te draaien)
    als media center en ± 3m afstand van het scherm is het ideaal.

Bijdrager
    william89

kop draaien maakt niet uit, ik werk dan op ruim 3m afstand, de vraag is alleen hoe het er grafisch uitziet…

Inactief
    Anoniem

Mijn MacBook (DVD –> HDMI) op een 26″ vond ik niet heel scherp. Dacht dat MacBook maar 23″ aankon als ik dat goed gelezen had. Weet niet of het klopt en of andere mac computers meer aan kunnen.

Bijdrager
    MrAcid
    ”Jeroen

Mijn MacBook (DVD –> HDMI) op een 26″ vond ik niet heel scherp. Dacht dat MacBook maar 23″ aankon als ik dat goed gelezen had. Weet niet of het klopt en of andere mac computers meer aan kunnen.

FYI: de MacBook heeft een bepaalde max. resolutie die hij aankan, net als elke videokaart in een Mac/PC. Dat heeft “niks” met de hoeveelheid inches te maken van het scherm.

Inactief
    Anoniem

Bedankt voor je info.:)

Bijdrager
    Scjeir

idd omdat de hoge resolutie van een 30″ ACD niet wordt ondersteund door een Macbook

ik heb mijn Macbook al aangesloten op een 40″ LCD-TV (ook FullHD), was wel via VGA, werkt perfect:)

Grafische ondersteuning en weergavevoorzieningen
    Intel GMA950 grafische processor met 64 MB DDR2 SDRAM, gedeeld met werkgeheugen1
    DVI-video-uitvoer voor digitale resoluties tot 1920 x 1200 pixels; ondersteunt 20-inch Apple Cinema Display en 23-inch Apple Cinema HD Display; ondersteunt ‘coherent’ digitale beeldschermen tot 154 MHz; ondersteunt ‘non-coherent’ digitale beeldschermen tot 135 MHz
    VGA-video-uitvoer (via meegeleverde adapter) voor ondersteuning van analoge resoluties tot 1920 x 1080 pixels

FullHD = 1920*1080

Deze post is gemaakt met de mac aangesloten op een 26″ LCD-TV (HD-Ready -> 1360*768) omdat ik net een film heb gekeken, is goed te doen, zolang je maar niet te dicht op je scherm zit (voor 42″ is 3m goed volgens mij)
    kzou het wel niet aanraden voor intensief gebruik, maar je media center gebruiken om ook af en toe te surfen/… is perfect mogelijk

Geblokkeerd
    Anoniem

Zolang het voor “prive” gebruik is is het prima toeven:)
    Maar professioneel werken zou ik niet aanraden.;)

Bijdrager
    AppleNANdO

Ik zelf heb mijn mini op een 42 inch plasma aangesloten en dat ziet er strak uit.
    Ik gebruik mijn mini als media center met plex erop. en dat is helemaal strak.

Internetten gaat er prima op.

Bijdrager
    william89

Thanks a lot! Ik weet genoeg!:wink:

Bijdrager
    AppleNANdO
    ”william89″

Thanks a lot! Ik weet genoeg!:wink:

Heb je al een scherm of ga je die aankopen??

Bijdrager
    william89

Morgen ophalen:wink: een Panasonic TH42PZ80:evil:

Bijdrager
    AppleNANdO
    ”william89″

Morgen ophalen:wink: een Panasonic TH42PZ80:evil:

Mooi ik heb een pansonic TH42PX80 dit is een HD ready, super beeld.:D

Ik zo dan als ik jou was ook eens plex gaan installeren als media center daar kan je ook HD mee afspelen

Bijdrager
    william89

PZ is Full HD dus dat moet zowiso goed zijn!!! :innocent: Komt ook PS3 Bij:P

Plex???:oops:

Bijdrager
    AppleNANdO

http://elan.plexapp.com/

Dat is een xbox mediacenter ontwikkeld voor mac.

I

Bijdrager
    sasquatch

dit is de plex die je bedoelt neem ik aan?

Bijdrager
    AppleNANdO

Dat is een xbox mediacenter ontwikkeld voor mac.

Idd ik heb het veranderd

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.