8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    TimL

Mac Mini omruilen voor Macbook?

Een goedemiddag.

Ik heb een vraag voor u allen. Ik ben in het bezit van een Mac Mini en ik zit erover na te denken om voor te stellen om deze om te ruilen voor een Macbook. Waarom zou ik dit willen? Omdat ik het prettig vind om met een Macbookje in de woonkamer te zitten om met mijn muziek bezig te zijn. Ik wil dus door het hele huis op de computer kunnen en een Mac Mini constant heen en weer sleuren is nou ook niet ideaal. Als ik ook nog is 1GB geheugen eraan toevoeg, is de Macbook sneller dan mijn huidige Mac Mini. Ook is het heel handig, lijkt mij, dat ik mijn Apple Cinema Display 23″ aan een Macbook kan koppelen. Kortom, mijn vraag is: heeft het nut om een Mac Mini om te ruilen voor een Macbook?

Bijdrager
    maarten20

Ik denk dat je zelf al antwoord hebt gegeven op je vraag! Je wilt gewoon een Macbook!!!!!

Bijdrager
    David123

Moet je echt je Mac overal door het huis meenemen? Je kan je afvragen of het wel nodig is om op een Macbook te nemen om thuis te gebruiken. Naar mijn mening is dat een beetje overdreven.

Voor die keer dat je ‘m wil verplaatsen kan je je Mini meenemen toch?

Bijdrager
    TimL
    ”David123″

Moet je echt je Mac overal door het huis meenemen? Je kan je afvragen of het wel nodig is om op een Macbook te nemen om thuis te gebruiken. Naar mijn mening is dat een beetje overdreven.

Voor die keer dat je ‘m wil verplaatsen kan je je Mini meenemen toch?

Vervelende is wel dat ik dan mijn externe HD, Mac Mini, alle draden en m’n beeldscherm moet meenemen. Dat is teveel gekloot om eventjes ergens anders te zitten:)

”maarten20″

Ik denk dat je zelf al antwoord hebt gegeven op je vraag! Je wilt gewoon een Macbook!!!!!

Haha, nu ik het zo terug lees heb je daar inderdaad gelijk in!

Bijdrager
    Meneer Guggenheimer

Ik ben benieuwd wie wil ruilen! :lol:

Bijdrager
    block

Denk dat er niemand met je gaat ruilen… met een oude macbook misschien
    Je kunt misschien beter doorsparen en de macbook erbij kopen zodat de mini dient als server.

Trouwens, deze vragen zie ik wel vaker voorbij komen op dit forum; ik vraag me dan ook echt altijd af waarom je dan een desktopmac koopt om er vervolgens achter te komen dat je eigenlijk een mobielere werkplek of sneller of groter of meer games of meer windows of…………wilt.

Maar dit terzijde:wink:

Bijdrager
    mvdenberg
    ”TimL”

Een goedemiddag.

Ik heb een vraag voor u allen. Ik ben in het bezit van een Mac Mini en ik zit erover na te denken om voor te stellen om deze om te ruilen voor een Macbook. Waarom zou ik dit willen? Omdat ik het prettig vind om met een Macbookje in de woonkamer te zitten om met mijn muziek bezig te zijn. Ik wil dus door het hele huis op de computer kunnen en een Mac Mini constant heen en weer sleuren is nou ook niet ideaal. Als ik ook nog is 1GB geheugen eraan toevoeg, is de Macbook sneller dan mijn huidige Mac Mini. Ook is het heel handig, lijkt mij, dat ik mijn Apple Cinema Display 23″ aan een Macbook kan koppelen. Kortom, mijn vraag is: heeft het nut om een Mac Mini om te ruilen voor een Macbook?

Ja, als je overal in het huis wil maccen dan heeft een macbook zeker nut.
    Zelf heb ik vorig jaar mijn mac mini omgeruild voor een macbook, dus ik kan het weten :D

Bijdrager
    TimL
    ”Meneer

Ik ben benieuwd wie wil ruilen! :lol:

Ik geef de Mac Mini door aan m’n zusje en dan ga ik zelf een Macbook daarvoor in de ruil vragen. Als je zulke dingen op marktplaats aanbied zul je sowieso geen reacties krijgen denk ik.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.