4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    angesalm

Mac mini met OSX Lion onder een Snow Leopard server

Bij ons op het werk gebruiken we allemaal Macs. Onze server is Snow Leopard en alle aanwezige PCs (Mac mini’s, nog wat PowerMacs voor background storage, iMacs en MacBooks) hebben versie 10.6.8 van Snow Leopard er op staan.
    We staan niet te springen om over te gaan naar de Lion server, aangezien deze business wise niet de meest gebruiksvriendelijke mogelijkheden heeft.
    Echter, voor 2 collega’s willen we nu een nieuwe Mac mini aanschaffen (deze keuze is gebaseerd op het feit dat deze dames het meest in het zicht werken en we al eens beroofd zijn van een aantal Macs, dit soort PCs valt het minste op dan).
    De nieuwe Mac mini’s worden met Lion geleverd. Ik heb mbv Google al gelezen dat het weliswaar mogelijk is om er dan alsnog Snow Leopard op te installeren, maar ik vroeg mij af of het problemen oplevert om een Lion Mac onder een Snow Leopard server te laten opereren.
    Tips zijn heel erg welkom!

Bijdrager
    Nick Nack

Probeer anders via Mail a Mac of iets dergelijks dat ze misschien nog oude voorraad hebben met korting waar Lion nog niet op geïnstalleerd is. Dit moet er echt wel ergens zijn.

Bijdrager
    Buzz

Ik zou niet weten waarom Snow Leopard server niet met Lion mac minis zou kunnen samenwerken. Ik zou het dus maar niet moeilijker gaan maken dan nodig is.

Bijdrager
    Mr Macintosh

Ik heb ook al van een kennis gehoord dat de nieuwe Mac mini’s met Snow Leopard draaien. Ik zie ook niet waarom Lion problemen zou hebben met een Snow Leopard server?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.