9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    idier100

mac mini Kopen i.p.v Imac

http://www.marktplaats.nl/a/computers-en-software/desktops-apple/m974001219-apple-mac-mini-late-2012-2-3ghz-i7-8gb-mem-1tb-hd4000.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
    had deze gevonden en kwam zeer goed uit bij benchmarks
    alleen wil iets meer over de video kaart weten kan ik hier goed de sims 4 op spele?

alvast bedankt!

Bijdrager
    TheBigZ

Topic nummer zoveel van idier…:-D

iMac 27

mac mini of imac?

mac kopen.

Imac 27 inch

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 1 maand geleden door  TheBigZ.

Bijdrager
    ramrod

Ik zeg , laat het hem lekker zelf uitzoeken , iemand die niet weet wat hij wil , lastige types

Bijdrager
    idier100

Bedankt voor de reacties! maar ik vroeg niet over hoeveel topic’s ik heb gemaakt

Bijdrager
    TheBigZ

Die vraag zou ook niemand kunnen beantwoorden; daarvoor ontbreken inmiddels de vingers aan beide handen…

Bijdrager
    idier100

kan je trouwens niet gwn een externe ssd schijf zegmaar wat normaal als losse backupschrijf word gebruikt aansluiten op mac mini en dan el captain downloaden en dan dat geheugen gebruiken?
    @thebigz

Bijdrager
    idier100

nee laatmaar kan je beter inbouwen kost 40 eu meer

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Je wil een computer met een krachtige videokaart zodat je fatsoenlijk kan Simmen, toch? Dan moet je niet aan een Mac mini beginnen. Dus, verder in je iMac-topics.:wink:

Bijdrager
    Soulshaker
    idier100 op 11 oktober 2015

Bedankt voor de reacties! maar ik vroeg niet over hoeveel topic’s ik heb gemaakt

Wel met die topics moet je het maar doen. Maak je keuze maar , of moeten we dat ook voor je doen ?
    En anders ga je maar naar de Apple store , daar worden ze tenminste nog betaald om naar je eindeloze dilemma’s te luisteren….

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.