8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    wikniee

Mac Mini geheugen niet in stores

Ik kijk net in de stores om geheugen voor mijn Mac Mini te bestellen maar bij de button geheugen/memory staat de mini niet meer bij! Zou de Mac Mini dan toch uit ’t assortiment gehaald worden?!

Bijdrager
    computer space

Is zelf nauwelijks te monteren. vandaar. Haal het bij een apple-centre en laat het meteen monteren, of zoek een riskante doe-het-zelf film en haal het bij een pc-boer.

Bijdrager
    Stokky

Het is niet de bedoeling om zelfstandig Mac mini geheugen te vervangen volgens Apple. Ik heb echter wel zelf geheugen gekocht en het erin gezet. Gewoon 2 x 1GB bij Macstuff of Mail-a-mac

@martiniman: het is vrij eenvoudig hoor !

Bijdrager
    computer space

Ik heb het bij paradigit gehaald en 100m verder bij a-mac laten monteren voor 20 euro. Goedkoper nog dan mail-a-mac, geen garantie verspelen en in een half uur lekker laten doen.

Bijdrager
    erwinh

Was het niet zo dat wanneer je je macmini niet zichtbaar beschadigde dat, de garantie dan niet verviel?
    Zelf doen is niet moeilijk:

Bijdrager
    Dick de Roos

Moeilijk niet nee, maar die foto’s hierboven van het Mac mini-kerkhof voorspellen niet veel goeds voor de potentiële geheugenplaatser. :mrgreen:

Bijdrager
    computer space

Bij de G4 mini was het nog kwestie van het dekseltje. De intels moeten zo te zien flink meer uit elkaar

Bijdrager
    erwinh

Klopt. Maar het dekseltje is het “lastigst”, daarna is het een kwestie van wat schroefjes losdraaien…
    Deze diy handleiding heb ik in ieder geval gebruikt: http://www.methodshop.com/gadgets/tutorials/macmini-ram/

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.