9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    bakvis

mac mini en tiger

ik heb nu twee weken mijn aankoop van mijn minimac uitgesteld, gezien er geruchten waren dat alles standaard met 512mb RAM word uitgerust omdat tiger vanaf vandaag verkrijgbaar.
    maar nu de grote dag is, en zie ik dat er niets is veranderd, en ik dus 2 weken voor niets heb gewacht, of zal de update van het geheugen nog gaan komen?

Bijdrager
    Lancelot

Zal mij niet verbazen dat volgende week de nieuwe iMac G5 te bestellen is.

E.e.a. volgens thinksecret.com

Bijdrager
    Pleeborstel

Ik denk ook wel dat je nog even geduld moet hebben. Zit met hetzelfde en alles wijst erop dat de nieuwe iMac G5 er snel aankomt. Doorgaans heeft Thinksecret.com het bij het goede eind. Ik verwacht hem volgende week al, het zal in ieder geval niet lang meer duren:)

Bijdrager
    bakvis

sorry ik ben zo in de bonen van de verjaardag van de koningin…. dat ik imac schrijf, maar ik bedoel mac mini….. lekker simpel dus, maar het moet dus mac mini zijn, ik doe me imac g5 echt nog niet weg! :P

Bijdrager
    Pleeborstel
    ”bakvis”

sorry ik ben zo in de bonen van de verjaardag van de koningin…. dat ik imac schrijf, maar ik bedoel mac mini….. lekker simpel dus, maar het moet dus mac mini zijn, ik doe me imac g5 echt nog niet weg! :P

En ik maar denken dat het over de iMac ging:P

Bijdrager
    Sachin

Er komt waarschijnlijk binnenkort (ten laatste juni) een nieuwe Mac mini met 512MB geheugen en een betere grafische kaart. Maar koop de Mac mini als je echt niet kan wachten;)

Nu zit ik al sinds begin 2005 zonder Mac en ik maar wachten op de nieuwe iMac G5. Hopelijk is het voor binnenkort :D

Bijdrager
    Lustigson

Een nieuwe Mac mini? Says who? Daar heb ik wel oren naar! :)

Bijdrager
    DoppieDoppie

Zoals al eerder gepost door een mede-forum lid, worden de nieuwe introducties van Apple producten bijna altijd de eerste helft van de week gedaan.

Maandag, dinsdag, woensdag. Dan zitten we ook in een nieuwe maand.
    Ik wacht ook nog even af. Bij mij staat in de planning een nieuwe iBook en een nieuwe mac Mini.

Dus laten we samen gewoon nog even gezellig wachten.

Bijdrager
    Hermanko

:apple: Elke dag een nieuwtje of een heleboel tegelijk wordt in de media niet opgenoemen.
    Om de zoveel dagen wel een belangrijk stukje uitbrengen is wel zo slim.
    de Mac-mini, eMac’s en iMac en-zo-voort komen er aan in enkel uren of dagen.
    Nog even ..:wink:

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.