8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Marcel

Mac mini en Dell monitor

Als ik de nieuwe Mac Mini koop hoe sluit ik dan mijn monitor Dell U 2713HM aan. Ik denk zelf om Thunderbird 3 naar displaypoort. Waarschijnlijk gaat dit niet rechtstreeks. Ik hoop dat jullie er een antwoord op hebben

Bijdrager
    mtooster

Dat moet met een Thunderbird 3 naar Displayport kabeltje direct kunnen!

Ik zou echter zoeken naar een USB-C to Displayport kabel, want die zijn makkelijk te vinden.

• Deze reactie is gewijzigd 3 weken, 6 dagen geleden door mtooster.
    Bijdrager
    aartjan.nl/blog

Thunderbirds are GO!! Ja, ik heb gelachen, dank mtooster…

Maar een USB-C hub kan ook, met HDMI. Zo’n hub kan ook goedkoop, kijk maar op m’n blog

Bijdrager
    computer space

Gewoon HDMI-HDMI kabel, niet te moeilijk doen.

Bijdrager
    TheBigZ

Marcel op 15 juni 2020 om 11:34

Als ik de nieuwe Mac Mini koop hoe sluit ik dan mijn monitor Dell U 2713HM aan. Ik denk zelf om Thunderbolt 3 (= USB-C) naar displaypoort. Waarschijnlijk gaat dit niet rechtstreeks.

Gaat wel rechtstreeks (zoals mtooster al zei):

https://www.allekabels.nl/usb-c-kabel/11518/1657287/usb-c-naar-displayport-kabel.html

Bijdrager
    Koezel

HDMI – HDMI. Geen gedoe met verloopkabels. Kun je de TB poorten ergens anders voor gebruiken.

Bijdrager
    Maarten2015

Ik heb ook een nieuwe mini en een nieuwe dell monitor. Ik had problemen met hdmi en ook met display. Uiteindelijk werkt het beste thunderbolt usb-c naar display port. Dan is geen melding op monitor dat er geen signaal is tijdens opstarten mini. Informeer even bij McFreak, daar kennen ze het probleem dat sommige schermen net niet lekker werken via de standaard kabelaansluitingen.

Bijdrager
    Marcel

Bedankt voor de adviezen. voor mij is het duidelijk

Marcel

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.