9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    MaxOosterwijk

Mac Mini eind 2006 de moeite waard om te laten repareren?

Hallo beste OMT’ers, mijn zus heeft een Mac Mini (zo’n aluminium met witte glasplaat aan de bovenkant) en deze heeft het gisteravond ineens de geest gegeven. Want ze wilde gegevens terugzetten van haar telefoon en plotseling is haar Mac Mini uitgevallen.

Zowel gisteren als vandaag heb ik nog geprobeerd de Mac in een ander stopcontact of stekkerdoos te stoppen en blijven proberen aan te zetten. Maar dit alles is tevergeefs, en ik zit er aan te denken om de Mac te laten repareren, en nu is mijn vraag aan jullie: Is dit nog wel de moeite waard zonder garantie? Of kan mijn zus beter een nieuwe Mac of PC kopen?

Bijdrager
    Wiki Post

Bijdrager
    Qapla

Hangt er een beetje vanaf wat er aan kapot is.

Bijdrager
    OMT-fan

Als repareren niet meer loont is dit wellicht optie.

Bijdrager
    Qapla

Die zou ik niet kopen dat is nog een ppc , daar kan je niet zoveel meer met doen.

Bijdrager
    OMT-fan

ja, zie ook net, maar kan/kon het niet meer verwijderen.

Ik kan alleen deze wijzigingen uitvoeren:

Bijdrager
    computer space

Geef wat meer info. Nu klinkt het of je power-brick kapot is, dat is nou niet bepaald heel spannend.

Bijdrager
    Beech

Ik zou eerst controleren of de power adapter kapot is, eventueel voor € 25,- een nieuwe kopen op Marktplaats.

Bijdrager
    MaxOosterwijk

Hallo allemaal, allereerst bedankt voor de reacties. Ik denk bij nader inzien niet dat de Mac Mini iets mankeert, maar de power brick. Ook omdat het nogal onwaarschijnlijk is (naar mijn idee) dat tijdens het gebruik de Mac zichzelf uitschakelt.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.