11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    DarthSeptember

mac mini, dvd branden

ik heb een vraagje,
    kun je met een mac mini ook dvd-r branden want deze heb ik namelijk nog liggen en het zou zonden zijn wanneer ik een mac mini koop dat ik die niet zou kunnen branden

(nu nog) eMac :apple: gebruiker

Bijdrager
    chlorophyl

Als er een Superdrive in zit is dit geen probleem.

“brandt dvd-r- en dvd+r-schijven met max. 8-voudige snelheid, brandt dvd-rw- en dvd+rw-schijven met max. 4-voudige snelheid”. Dit geldt voor de Intel Mac Mini.

Bijdrager
    Nikita
    ”chlorophyl”

”brandt dvd-r- en dvd+r-schijven met max. 8-voudige snelheid, brandt dvd-rw- en dvd+rw-schijven met max. 4-voudige snelheid”. Dit geldt voor de Intel Mac Mini.

Maar da’s weer niet bij de Core Solo, alleen de Core Duo

Bijdrager
    chlorophyl

Inderdaad. Zoals er al staat: “Als er een Superdrive in zit”.

Bijdrager
    DarthSeptember

oke super bedankt, weer een stapje dichterbij de mac mini :lol:

Bijdrager
    chlorophyl

Laat je de aankoop van een mac mini afhangen van een stapeltje DVD-R’s die je nog hebt liggen? Nu snel naar de winkel of online bestellen… er zijn veel betere redenen te bedenken om een mac mini aan te schaffen!

Bijdrager
    Nikita

Heeft je eMac geen Superdrive?

Bijdrager
    DarthSeptember

nou hij kan geen dvd+r branden, en ik heb ook problemen met het branden van dvd-r

Bijdrager
    Nikita

Ah, ok:)
    Misschien is d’r wat mis met de brander dan. In elk geval, de Core Duo Mac mini is een prima ding en heeft gelijk ook nog ’s een dijk van een brander d’r in zitten.

Bijdrager
    exilim

Hoi,

Heb nu een half jaar een mini en doet uit helemaal goed! Tip…. gebruik Toast platinum 7, cht een top van een brandprogramma

Bijdrager
    DarthSeptember

oke thanks

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.